تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

پیام قدردانی رئیس سازمان بسیچ رسانه از حضور اهالی رسانه در مراسم وداع با حاج سامی شهبازی

پیام قدردانی رئیس سازمان بسیچ رسانه از حضور اهالی رسانه در مراسم وداع با حاج سامی شهبازی
نگاه اقتصاد

 

محمد علینظری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با صدور پیامی از ابراز احساسات و عواطف مردم و مسئولین و اصحاب رسانه در پی درگذشت رئیس فقید خانه مطبوعات استان قدردانی کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»

 

مشیت الهی برآن شد تا انسانی پاکباخته و مُحبّ اهل بیت، با کوله باری پُر از پاداش سالها پاسداری از قلم و اندیشه انقلابی، به ناگاه و یکباره، دربرابر دیدگان اشکبار دوستان و همکاران رسانه ای از زمین خاکی به سوی افلاک پَر بکشد و آسمانی شود.

 

با رفتن حاج سامی شهبازی جامعه رسانه ای دیار ایلام عزادار و سیه پوش شد. اگرچه جسم حاج سامی اکنون در بین ما نیست، لیکن حقیقت راه و رسم او در بین ما خواهد ماند. چرا که او روح خود را با صفای عشق و ارادت به اهل بیت (سلام الله علیهم) جلا داده و مدام چشمه ای از اذکار نورانی بر زبان نرم و گویایش جاری بود و پیوسته از حریم قلم پاسداری می کرد.

 

آری و به یقین! پرچم پُرافتخار و عزّت این بزرگ مردان بر زمین نخواهد ماند و بلکه با صلابت و قوت بیش از گذشته در مسیر دستیابی به عزت ، پیشرفت و اقتدار ایران زمین ، بر دستان جوانان و شاگردان تربیت یافته این مکتب الهی به اهتزاز درخواهد آمد.

 

حضور حماسی و دشمن شکن مردم عزیز ایلام و ایران اسلامی در پای #صندوقهای_رأی ، و فضای روح انگیز وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم، ازثمرات مجاهدت خستگی ناپذیر صاحبان قلم و رسانه در عرصه آگاهی بخشی و امیدآفرینی برای تحقق ‌ایران قوی بود. راهی که مرحوم شهبازی دوشادوش قاطبه رسانه ها تا آخرین دقایق عمر پر برکتش، مردانه برآن پای فشاری می کرد.

 

بر حسب وظیفه و به رسم ادب بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه مردم ، مسئولین بویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندارمحترم، فرماندهی محترم سپاه امیرالمومنین(ع)، فرمانده محترم نیروی انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و نهادها، همکاران و بزرگان رسانه ای استان که مرحوم مغفور شادروان حاج سامی شهبازی را بردستان پُرمهر خود تشیع و راهی خانه ابدیت کردند و همچنین کلیه کسانی که با ارسال پیام ابراز لطف و احساسات خود با خانواده آن مرحوم همدردی کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

والسلام علیکم و رحمه الله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.