تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

مدیر برق دهلران عنوان کرد:

پیک مصرف برق دهلران از ۹۲ مگاوات گذشت

پیک مصرف برق دهلران از ۹۲ مگاوات گذشت
مدیر اداره برق شهرستان دهلران گفت: باتوجه به افزایش دما در دهلران در رزوهای گذشته پیک مصرف برق این شهرستان از ۹۲ مگاوات گذشت.

 

«امید محمدبیگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: پیک بار شهرستان از ۹۲ مگاوات گذشت که در مقایسه با سال گذشته ۳۰درصد افزایش بارمصرف داریم.

وی تصریح کرد:تعداد کل مشترکین شهرستان دهلران ۲۶ هزار مشترک است که ۲۱ هزار آنان مشترک خانگی هستند.

مدیر برق دهلران ادامه داد: با توجه به اینکه عمده مشترک این شهرستان در مشترکین خانگی هستند در بحث رعایت الگوی مصرف همکاری لازم را داشته باشند تا خاموشی در شهرستان اعمال نشود.

محمد بیگی افزود: در فصل پیک مصرف در کل کشور قرار داریم و با توجه به مشکلاتی در بحث تولید و توزیع وجود دارد سب شده برق تولیدی با مصرف همخوانی نداشته باشد و همین سبب شده خاموشی ها به صورت منطقه‌ای برای جلوگیری از خاموشی کلی در کل کشور اعمال می شود.

وی گفت: شهرستان دهلران باتوجه به گرمای بالا، جز شهرستان‌هایی است که با رایزنی‌های انجام گرفته مدتی از خاموش معاف شده است ولی روند افزیش مصرف که از تیر ماه شاهد هستیم اعمال خاموشی ها در آوخر تیر و مرداد ماه دور از انتظار نیست و توصیه می شود مردم همکاری کنند.

مدیر برق دهلران به مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق ادارات و تاکید استاندار ایلام اشاره کرد و گفت: ادارات موظف هستند که ۵۰ درصد مصرف را نسبت به سال گذشته کاهش بدهند در غیر این صورت برق دستگاه های اجرایی پرمصرف قطع خواهد شد.

وی ضمن توصیه به شهروندان تصریح کرد: از آنجایی که اکثر مشترکین برق خانگی هستند پایش و مصرف مشترکان خانگی در دستور کار خود داریم و اگر مشترکین پر مصرف الگو را رعایت نکنند در مرحله اول اخطار و در مرحله بعد برق آنها قطع خواهد شد.

محمد بیگی ابراز کرد: در شهرستان دهلران معمولاً در ۲۴ ساعت اوج مصرف را داریم اما پیک اصلی در بین سال‌های ۱۲ تا ۱۸ و ۲۱ تا ۲۳ اتفاق می‌افتد مشترکین در این ساعت ها نهایت همکاری و همراهی داشته باشند.

وی از مردم خواست از دستکاری کنتورهای برق خودداری و در صورت هرگونه خرابی و بروز مشکل با شماره ۳۳۷۲۲۱۳۱ یا شماره تلفن سه رقمی ۱۲۱ تماس بگیرند.

محمدبیگی در خصوص تعرفه برق در شهرستان دهلران گفت: تعرفه برق در شهرستان دهلران از نوع گرمسیری و در واقع ارزانترین تعرفه برق کشور است و این تعرفه شامل استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و شهرستان های دهلران و مهران شده است. که آغاز آن از ابتدای فروردین تا ۳۰ آذرماه می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.