تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

فرماندار:

آرامستان‌های مهران آخر هفته تعطیل است

آرامستان‌های مهران آخر هفته تعطیل است
،

 

ایلام – فرماندار مهران گفت: آرامستان های پر تجمع مهران نظیر امامزاده علی صالح (ع) و امامزاده سید حسن(ع) به دلیل شرایط بحرانی شهرستان از نظر شیوع کرونا پنج شنبه و جمعه آخر هفته تعطیل است.

مجید کاکی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: نقاط بحرانی کرونا شهر مهران شناسایی و تمرکز بر روی این نقاط خواهد بود و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بطور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اگر در این شرایط همه پای کار نیایند، شیوع کرونا به کل استان هم کشیده و روزهای پرخطری از ابتلا به کرونا در پیش خواهیم داشت‌.

فرماندار مهران خواستار همکاری و اهتمام مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شد و تاکید کرد: برای مهار کرونا علاوه بر اهتمام دستگاه های اجرایی نیازمند مساعدت مردم نیز هستیم.

کاکی یادآور شد: باید تمامی ادارات شهرستان آمادگی بیش از پیش برای مهار کرونا داشته و با جدیت بیشتری برای ریشه کنی این ویروس اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: تمامی مدیران ادارات شهرستان موظف هستند از افراد بدون ماسک ممانعت و در این شرایط نیز هیچ مدیری حق خروج از شهرستان را ندارد.

فرماندار مهران اظهار کرد: همچنین بر ورود و خروج افراد در پایانه مرزی و گمرک به صورت جدی نظارت و قرنطینه مرزی در دستور کار قرار گیرد.

کاکی گفت: کنترل و جلوگیری از تجمعات در سراسر شهرستان توسط تیم های نظارتی انجام و تدفین اموات در آرامستان های شهر مهران و بخش صالح آباد نیز منوط به همراهی و همکاری دستگاه های نظارتی است.

در پایان این نشست فرماندار مهران به همراه اعضای جلسه از محل قرنطینه مرزی بازدید و نسبت به راه اندازی آن دستورات لازم را صادر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.