تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

نماینده مجلس:

ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان کشور است

ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان کشور است
،

 

ایلام – نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبودها و نارسایی های این استان در بخش زیرساخت ها اعم از راه های روستایی، تامین آب شرب سالم و رفع مشکل بیکاری نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان است.

علی اکبر بسطامی در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان، گزارشی از تنگناها و مشکلات استان ایلام در بخش‌های زیر ساختی اعم از توسعه راه‌های روستایی، کمبود یا نبود آب شرب، مسائل اجتماعی، فرهنگی و بیکاری در استان ارائه و گفت: کمبودها و نارسایی‌های استان ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان از طریق تامین اعتبار است.

رییس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم ایلام و دیگر نمایندگان در کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰، افزود: بودجه نهادهای حمایتی قریب به دوبرابر افزایش یافته است.

پرویز فتاح گفت: همچنین با تلاش مستمر اعضای کمیسیون اجتماعی و دیگران نمایندگان مجلس توجه خوبی به محرومان شده است.

رییس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: مسوولان کشور باید بیش از پیش رفع مشکلات محرومان را در کانون توجه خود داشته باشند.

فتاح در پاسخ به درخواست‌های بسطامی نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد که در تامین بخشی از اعتبار رفع مشکل آب شرب روستایی، تعمیر، مرمت و آسفالت راه‌های روستایی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند پیگیری بیشتر و مساعدت‌های ویژه به مناطق محروم‌تر استان به عمل آورد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار در مورد مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات مردم مخصوصاً اقشار آسیب پذیر جامعه بحث و بررسی شد و مقرر شد در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات متناسب با شأن و منزلت آنها صورت پذیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.