تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۵۶

تردد خودرو با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز ایلام مشمول جریمه می‌شود

تردد خودرو با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز ایلام مشمول جریمه می‌شود
.

 

ایلام – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: پلاک های غیر بومی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ایلام مشمول جریمه یک میلیون تومانی و در شهرهای با وضعیت نارنجی مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می شود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز سه شنبه در گفت و با خبرنگار ما اظهار داشت: ورودی شهرها کنترل می شود و خودروهایی با پلاک غیر بومی که قصد ورود به شهرها را داشته باشد به جاده کمربندی برای خروج هدایت خواهد شد.

وی از اعمال محدودیت های تردد در مناطق قرمز و نارنجی استان خبر داد و افزود: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام یادآور شد: ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های گشتی پلیس صورت می گیرد.

سرهنگ کهزادی بیان کرد: برخی از رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان ایلام بومی هستند که با تذکر و هدایت به مراکز تعویض پلاک باید نسبت به فک پلاک خودروی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: افرادی هم که برای اقدامات ضروری به شهرهای با وضعیت قرمز وارد می شوند حتما باید با مجوز فرمانداری اقدام به سفر کنند چراکه ماموران راهنمایی و رانندگی نسبت به جریمه و اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

سرهنگ کهزادی یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی هم تابع دستورات ستاد استانی مقابله با کرونا می باشد و تمامی اقدامات در راستای کاهش ویروس کرونا اعمال می شود.

هم اکنون شهرهای ایلام، مهران، دره شهر و چوار در وضعیت قرمز کرونا، آبدانان، دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.