تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام:

شورای ائتلاف با بصیرت و واقع بینی به وظیفه خود در انتخابات عمل کرد

شورای ائتلاف با بصیرت و واقع بینی به وظیفه خود در انتخابات عمل کرد
نگاه اقتصاد

 

” رحمت بادفر ” در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام که در محل مسجد قمر بنی هاشم شهر ایلام برگزار شد در سخنان مبسوطی راهبردها و برنامه های در دست اقدام این شورا را تشریح کرد.

وی با قدر دانی از زحمات و تلاشهای صورت گرفته در خصوص فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد که شورا های ائتلاف در سطح استان با بصیرت و واقع بینی به وظیفه خود در جریان انتخابات بنحو شایسته عمل کردند.

ایشان افزود : نیروهای جریان انقلاب باید با نشان دادن کارآمدی ، همت و تلاش جهادی همراه با وحدت و هم افزایی بعنوان مطالبه گر در صحنه باشند و بیش از هر زمان دیگری برای حل مشکلات مردم تلاش نمایند و با عملکرد خود کارآمدی دولت انقلابی را عملا نشان دهند.

دبیر شورای ائتلاف ایلام با بیان اینکه باید حواسمان به شعار زدگی ها باشد تصریح کرد : تلاش برای توفیق و کارآمدی دولت توام با پیگیری مطالبات مردم را اولویت کار تشکیلاتی خود می دانیم.

بادفر در ادامه تاکید کرد : محور و مبنای فعالیت در شورای ائتلاف بر پایبندی به ضوابط و منشور کار تشکیلاتی و نیز حفظ انسجام و وحدت بین نیروهای انقلابی استوار بوده است ودر این راستا تلاش های موثری در سطح استان انجام گرفت.

این فعال سیاسی در بخش دیگر سخنان خود به وحدت و همدلی بین تشکل های انقلابی اشاره و اظهار نمود : همدلی و هماهنگی کاملی در سطح استان بین شورای وحدت و ائتلاف وجود دارد و برای تقویت جبهه انقلاب و نیز موفقیت دولت کارآمد آیت الله رئیسی با خرد جمعی و انسجام تشکیلاتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم در دولت سیزدهم شاهد تحول در استان ایلام باشیم ادامه داد ‌: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان از حیث زیر ساختی در حوزه های نفت و گاز ، اقتصادی ، عمرانی و فرهنگی ، گردشگری و مدیریتی قطعا در کانون توجه دولت انقلابی خواهد بود و انشاء الله به توسعه استان امیدوار یم.

بادفر در ادامه با بیان اینکه در میان مردم نا رضایتی ها به دلیل ضعف و سوء مدیریت ها وجود دارد ولی آنچه که مهم است مشارکت گسترده مردم در انتخابات و حفظ این پیروزی است افزود : شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد ، توانمند ، ولایتمدار و شایسته بومی مطالبه شورای ائتلاف و سایر تشکل های جریان انقلاب در استان است و برای انجام این کار و اتخاذ رویه واحد شورایی متشکل از نمایندگان تمامی تشکلهای انقلابی در آینده نزدیک تشکیل و با تدوین ملاکها و معیارهای قابل ارزیابی بدون ورود به مصادیق در این ارتباط تصمیم گیری خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف استان ایلام در خاتمه بیان کرد : انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سطح ۱۱ شهرستان تابعه استان ایلام بصورت قانونی و ضابطه مند برگزار شد و تنها در شهرستان ایلام به بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا موکول شد و مقرر است در آینده نزدیک با دعوت از مجمع منتخب این شهرستان که واجد حد نصاب آرا در سامانه رای گیری گردیدند انتخابات برای تعیین اعضای مرکزی این شورا برگزار و تکلیف این شهرستان هم مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.