تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

محافل عزاداری ماه‌ محرم با رعایت پروتکل ها برگزار می شوند

محافل عزاداری ماه‌ محرم با رعایت پروتکل ها برگزار می شوند
ایلام - مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: محافل عزاداری ماه‌ محرم تعطیلی نداشته و آیین های عزای سیدالشهدا (ع) با قدرت و شکوه برگزار خواهد شد.

 

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد فتاحی روز دوشنبه در همایش مداحان استان با ذکر اینکه اصل در همه هیات ها رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونایست، افزود: مهمترین این اصول برگزاری محافل در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی اظهار کرد: محرم سال گذشته همه هیات های مذهبی و مداحان به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند که این مساله توسط ستاد کرونای استان نیز تایید شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: کار مداح ستایشگری از نمونه های برجسته عالم وجود حضرت رسول(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده که امری بسیار بزرگ و با اهمیت است اما باید با بصیرت باشد.

حجت الاسلام فتاحی تاکید کرد: مداحان باید سعی کنند چه در بیان سیره اهل بیت(ع) و چه ذکر مصیبت دقیق و مستند مطالب را بیان و در این زمینه اگاهی لازم داشته باشند.

در پایان این همایش از کتاب زیتون و مرجان اثر فرهاد شاهمرادیان که مجموعه‌ای از اشعار عاشورایی است که با حمایت بسیج هنرمندان و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده رونمایی شد.

این همایش با هدف هماهنگی و برنامه ریزی بهتر محافل ماه محرم و به همت کانون مداحان سازمان تبلیغات، بسیج مداحان سپاه امیرالمونین (ع) استان و هیات رزمندگان اسلام در محل سالن کنفرانس هتل زاگرس برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.