تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

شمس اللهی:

سال ۱۴۰۰ پایان گازرسانی به شهرهای ایلام

سال ۱۴۰۰ پایان گازرسانی به شهرهای ایلام
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در سال جاری آخرین شهر باقیمانده استان گازدار می‌شود، گفت: با پایان یافتن گازرسانی به شهر پهله از توابع شهرستان دهلران، نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ “عباس شمس اللهی” با اشاره به اینکه تلاش می‌شود بزودی شهر پهله نیز گازدار شود، افزود: در حال حاضر ۲۶ شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و با پایان یافتن گازرسانی به شهر پهله، تمام شهرهای استان گازدار خواهند شد و علیرغم سختی‌ها و صعب العبور بودن مسیر گازرسانی به این‌ شهر، این مهم در سایه تلاش و کوشش کارکنان شرکت گاز استان محقق شده است.

وی به تحقق اهداف کمی شرکت گاز استان در گازرسانی به شهرها در زمینه خطوط تغذیه، شبکه توزیع، نصب انشعاب و جذب مشترک جدید اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته بر اساس اهداف و بودجه مصوب شرکت گاز استان در زمینه‌های شبکه تغذیه ۸۹ درصد، شبکه توزیع ۳۶۰ درصد، نصب انشعاب ۱۶۱ درصد و جذب مشترک جدید ۱۳۱ درصد عملکرد تحقق یافته است که این مقدار جهش در عملکرد نشان از تلاش جهادی انجام شده‌است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به جذب مشترک شهری در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در سال جهش تولید بیش از ۷ هزارو ۱۹۰ مشترک شهری جذب شده است در حالیکه جذب تعداد ۵ هزارو ۵۰۰ مشترک برای این شرکت مصوب شده بود.

شمس اللهی با بیان اینکه در حوزه انشعابات شهری، نصب ۲ هزار انشعاب جدید برای شرکت مصوب شده بود که با تلاش کلیه همکاران شرکت، نصب انشعابات جدید در استان به ۳ هزارو ۲۱۰ مورد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه شبکه توزیع شهری، احداث ۱۵ کیلومتر مصوب شده بود که خوشبختانه ۵۴ کیلومتر شبکه توزیع شهری جدید احداث شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.