تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

کشف ۲۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری/دستگیری ۲ نفر شرور و زورگیر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

کشف ۲۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری/دستگیری ۲ نفر شرور و زورگیر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی
نگاه اقتصاد

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه رویکرد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برخورد با هنجار شکنان و ایجاد امنیت و آرامش است، گفت: ۲۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و ۲ شرور و زورگیر نیز دستگیر شدند.

سردار”دلاور   القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس ،اظهار داشت : در راستای  پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  در ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجراء درآمد.

وی افزود : از نتایج  این طرح  کشف  ۲۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری ، کشف بیش از ۳ کیلوگرم انواع  موادمخدر ،توقیف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و خوددو متخلف و جمع اوری  ۹ معتاد متجاهر  بوده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۲ شرور و زورگیر، ۸ کلاهبردار حرفه ای نیز دستگیر شده اند، گفت: دستگیری ۶ سارق و۲ مالخر وکشف ۱۹ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج این طرح بوده است.

سردار القاصی مهر باتوجه به اینکه در این راستا تعداد ۴۷نفرنیز دستگیر شده است که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند،تصریح کرد : اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نوید بخش امنیت، آرامش و آسایش در جامعه است و طرح های انتظامی-اجتماعی  با اقتدار در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.