تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

پیام‌تبریک مدیرمخابرات منطقه ایلام به مناسبت روزخبرنگار

پیام‌تبریک مدیرمخابرات منطقه ایلام به مناسبت روزخبرنگار
نگاه اقتصاد - مدیرمخابرات منطقه ایلام طی پیامی به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی،متن کامل پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد، روز پاسداشت تلاش‌های بی وقفه انسان‌های آگاهی دهنده‌ای است که در کشورمان ایران، سرزمین مردم آگاه و شریف، قلم می‌زنند.

خبرنگاران از آن رو که “حق جو” و “حق پو” می‌باشند،‌ شایسته تکریم و تحسین‌اند.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

روز ۱۷ مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از مردان و زنان خبرنگاری است که با تلاش و همت مضاعف خود همواره با قلم شرافت و حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند.

در این روزها که کشور عزیزمان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، این خبرنگاران هستند که با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می توانند زمینه ساز گذر از این مسیر و حرکت به سمت فتح قله های تعالی، پیشرفت، سربلندی و سعادت باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه بویژه مرحوم پژمان مهدوی فر ومرحوم حاج سامی شهبازی ازخبرنگاران وفعالان عرصه رسانه استان ایلام ، روز خبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و تلاشگران در این حوزه تبریک عرض نموده، واز همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در اشاعه و انعکاس به موقع اخبار مخابراتی و کمک به گسترش فرهنگ استفاده از تکنولوژی و آگاهی بخشی جامعه که تاثیری مستقیم در رشد عرصه ارتباطات و تنویر افکار عمومی دارد، تشکر و قدردانی می نماییم.

        حشمت اسدی
    مدیرمخابرات منطقه ایلام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.