تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۵

استاندار ایلام:

ناجا همواره در برهه های حساس یاور دولتمردان بوده است

ناجا همواره در برهه های حساس یاور دولتمردان بوده است
ایلام - استاندار ایلام نقش نیروی انتظامی را در تامین امنیت جامعه، مدیریت کنگره اربعین، کنترل آسیب های اجتماعی و مقابله با کرونا بسیار موثر برشمرد و گفت: نیروهای خدوم این مجموعه مردمی در تمامی بزنگاه های سخت و دشوار در صف مقدم و یاور دولتمردان بوده است.

 

محمد نوذری روز سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ، معاونان و جمعی از پرسنل این مجموعه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: نیروی انتظامی به فراخور موضوعات در مواقع نیاز همواره در صف مقدم بوده که این نشانگر ماهیت، جایگاه خطیر و مسولیت پذیری آنان است.

وی افزود: نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات، کنترل جرایم و آسیب های اجتماعی، مقابله، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در جامعه و سایر اتفاقات حوزه اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر، مخلصانه و شبانه روزی پلیس استان در برقراری نظم و امنیت و کنترل آسیب های اجتماعی اظهار داشت: نقش محوری نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی بی بدیل و بسیار حایز اهمیت است.

نوذری، مقوله‌ امنیت را زیربنای توسعه ، پیشرفت و شکوفایی کشور و استان ذکر کرد و یادآور شد: داشتن امنیت از اساسی ترین نیازهای هر جامعه محسوب و به هر اندازه نظم و امنیت در جامعه برقرار شود، زمینه رشد، توسعه و شکوفایی اقتصاد بهتر فراهم خواهد شد.

نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات کارنامه درخشانی دارد

استاندار ایلام با اشاره به برگزاری انتخابات و ضرورت امنیت در این عرصه بسیار مهم و خطیر، افزود: نیروی انتظامی همواره در تامین امنیت و نظام در برگزاری انتخابات کارنامه درخشانی از خود ارایه کرده و همگان شاهد بودند که با وجود تمامی توطئه های دشمنان، با حضور فعال و جهادی پلیس مردم در فضایی سالم و توأم با امنیت و آرامش در انتخابات شرکت کردند.

وی نیروی انتظامی را نماد نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: هر جا که نظم و آرامش باشد، بطور قطع پلیس در آنجا نقش آفرینی کرده و حضوری اثربخش داشته است.

نوذری با بیان اینکه امروز مأموریت های نیروی انتظامی در  جامعه و زندگی مردم بسیار اثرگذار است، اظهار کرد: تولید امنیت یک امر مشارکتی است و همه آحاد و اقشار مختلف جامعه در تولید آن سهیم هستند.

استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم با پلیس در تولید و حفظ نظم و امنیت اجتماعی، اضافه کرد: مشارکت مردم با نیروی انتظامی ضرورتی اجتناب ناپذیر در توسعه امنیت اجتماعی است.

دوران کوتاه ریاست جمهوری شهید رجایی، الگویی ماندگار برای دولت ها

نوذری با اشاره به دوران کوتاه ریاست جمهوری شهید رجایی در سال ۱۳۶۰، بیان داشت: دوران بسیار کوتاه تصدی این شهید عزتمند و با افتخار بر کرسی ریاست جمهوری به دلیل داشتن ۲ ویژگی مکتبی بودن و ساده زیستی برای تمامی دولت های بعدی بعنوان یک الگو مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: اگر چه تلاش منافقان در سال ۱۳۶۰ برای به شهادت رساندن شهیدان رجایی و باهنر برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی که یک نهال نورسیده بود، انجام شد، اما فراز و نشیب های چهل سال گذشته، آنچنان درخت انقلاب را تنومند کرد که حتی طوفان های سهمگین هم توان تکان دادن آنرا ندارند.

نوذری تاکید کرد: ویژگی های اخلاقی و نوع بینش شهید رجایی و مکتبی بودن از مهم ترین مولفه هایی است که جامعه امروز ما به شدت به آن نیازمند است.

استاندار ایلام تصریح کرد: اگر چه فشار اقتصادی، تحریم ها و جنگ تمام عیار جبهه استکبار ، شرایط سختی را برای دولت ایجاد کرده، اما خدمات مطلوبی از اوایل انقلاب تاکنون ارایه شده و همواره تلاش دولت در راستای رضایتمندی مردم بوده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.