تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رفع بیکاری مهمترین خواسته مراجع تقلید قم از دولت سیزدهم است

رفع بیکاری مهمترین خواسته مراجع تقلید قم از دولت سیزدهم است
قم- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سفر به قم و دیدار با تنی چند از علمای حوزه علمیه، گفت:مراجع تقلید به دلیل ارتباط عمیقی که با مردم دارند نسبت به درد و رنج بیکاری و اشتغال جامعه حساسیت و نگرانی زیادی دارند و نسبت به رفع این چالش‌ها در دولت سیزدهم تاکید کردند.

 

حجت الله عبدالملکی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به قم در جمع خبرنگاران، افزود: کابینه سیزدهم اولین دولت در گام دوم انقلاب اسلام و به سرعت به سوی تمدن نوین اسلامی حرکت خواهد کرد و رهبران این حرکت علما و مراجع تقلید خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن توصیه‌ها و دغدغه‌های مراجع تقلید، ادامه داد: منویات و توصیه های مراجع تقلید برآمده از فرهنگ و معارف اصیل اسلامی است که باید به آنها عمل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در دولت سیزدهم ارتباط وسیع و عمیق وزارتخانه با مراجع تقلید و بیوت علما حفظ و تقویت خواهد شد و دیدار با علما از ماموریت های کاری مهم ما به شمار می رود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر بهبود شرایط اشتغال، اظهار داشت: رییس جمهوری نسبت به اتفاقات مبارک در حوزه اشتغال وعده های امیدبخشی داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت حاکمیتی و کلان ایجاد اشتغال بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و از تمام بسترهای تولید و اشتغال حمایت خواهد شد تا وضعیت اشتغال به سمت بهبودی بیشتر حرکت نماید.

وی ابراز کرد: در این سفر گزارشی از وضعیت کنونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مراجع تقلید ارائه و برنامه های آتی وزارتخانه تشریح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد شهر مقدس قم شد. عبدالملکی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.