تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۷

استاندار ایلام:

مدیران پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند

مدیران پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند
ایلام - استاندار ایلام نقد سازنده، منصفانه و به دور از تخریب رسانه ها را زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان در تمامی بخش ها برشمرد و گفت: این قشر زحمتکش و پر تلاش در برهه های حساس همواره نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

 

محمد نوذری روز شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان با بیان اینکه هیچگاه از انتقاد رسانه استان گلایه و شکایت نکرده ام، افزود: مدیران کارآمد و توانمند استان برای پیشبرد اهداف سازمان تحت مدیریت خود نه تنها باید از انتقاد رسانه آزرده خاطر نشوند، بلکه باید پذیرای نقد آنان بعنوان فرصتی ارزنده باشند.

وی افزود: نقش رسانه‌ها در رصد عملکرد مدیران و طرح انتقادات سازنده از نحوه فعالیت آنان، در بهبود عملکرد کار آن سازمان بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است.

استاندار ایلام ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی استان برای موفقیت در عملکرد خود، تعامل سازنده با اصحاب رسانه‌ را بعنوان یک مهم سرلوحه کار خود قرار دهند.

نوذری تاکید کرد: افتخار بنده در طول دوران مدیریتی این است که هیچگاه از هیچ رسانه ای گلایه و شکایت نکرده ام و حتی در جلسات نیز به تمامی مدیران تاکید کردم که این رویه را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: همه مدیران استان تا آخرین لحظه خدمت باید تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت ایلام که سرزمین مردمانی شریف و مهمانواز است بکار گیرند و تا لحظه آخر مدیریت خود از هیچ تلاشی دریغ نکند.

استاندار ایلام با یادآوری دولت شهید رجایی بعنوان یک دولت که الگویی برای سایر دولت های در کشور و جهان شد، افزود: طول دوره ریاست جمهوری شهید رجایی کمتر از ۲ ماه بود اما همان مدت کوتاه بسیاری از ویژگی های ارزنده این شخصیت بزرگوار نظیر مردمی بودن، ساده زیستی، مکتبی بودن برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شد.

نوذری تصریح کرد: اثر خدمت بسیار مهم تر از طول دوره خدمت هر مدیر است چرا که شهید رجایی در مدت کوتاهی که رییس جمهور کشور بود، برای همگان بعنوان یک الگو شناخته شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.