تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

کارکنان مخابرات منطقه ایلام اولین دزواکسن خودرا دریافت کردند

کارکنان مخابرات منطقه ایلام اولین دزواکسن خودرا دریافت کردند
نگاه اقتصاد - طرح تزریق واکسن کرونا به کارکنان مخابرات منطقه ایلام با هدف پیشگیری از ابتلای کارکنان و ذی نفعان و شیوع این بیماری خطرناک ازروزشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی،حشمت اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام   گفت: با توجه شرایط خاص کاری این شرکت که جزء دستگاه های خدمات رسان بوده و به دلیل شغل‌های حساس و نوع فعالیت کارکنان که همواره در ارتباط مستقیم با مردم هستند، پیگیری های لازم در خصوص واکسینه کردن کارکنان صورت پذیرفت که در نهایت با تایید دانشکده علوم پزشکی استان کارکنان این شرکت در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

 

مهندس اسدی  با اشاره به مکاتبات و پیگیری های انجام شده با نهادهای حوزه سلامت استان برای اجرای هرچه سریع تر طرح واکسیناسیون کارکنان‌مخابرات منطقه ایلام، گفت: بی شک با اجرای این طرح، ضمن حفظ و صیانت از سلامت منابع انسانی شرکت، روند ارائه خدمات به مشترکین گرامی بنحو شایسته تری صورت می پذیرد.

 

وی گفت: شرایط به‌گونه‌ای آماده شده که پس از تزریق دوز اول، تزریق دوز دوم همکاران نیز انجام شود.

 

اسدی ادامه داد: امروزه سلامت اجتماعی و حفظ جان تک تک افراد جامعه یک تکلیف بسیار مهم است و باید از تمام ظرفیت‌ها در این امر مهم نهایت استفاده را کنیم و دوش به دوش مسئولان حرکت کرد تا روز به روز شاهد کم‌رنگ‌تر شدن این ویروس منحوس در سطح جامعه باشیم.

 

مهندس اسدی در پایان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ایلام که مسوولانه و متعهدانه در راستای واکسیناسیون کارکنان مخابرات منطقه ایلام که نقش مهم و سازنده ای در خدمات رسانی دارند تشکر کرد و گفت : این شرکت از ابتدای شیوع کرونا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و به کارگیری اقدامات لازم از قبیل رعایت جدی پروتکل‌ها، آموزش‌های کاربردی در رابطه با انتقال ویروس کرونا، پیگیری های لازم در خصوص پرسنل مبتلا به ویروس، توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین پرسنل و… تمام تلاش خود را  در جهت مهار این ویروس به کار گرفته است.

 

شایان ذکراست: تاسنین متولد۱۳۶۲ واکسیناسیون بصورت عمومی انجام گرفته و واکسناسینو سایرسنین شاغل دراین اداره ازروزشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳درمجتمع ورزشی شهدای قلاویزان واقع درمیدان مادر استان، آغازشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.