تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

انوری؛ رییس کمیسیون خدمات شهری ایلام:

خروجی انتخاب شهردار از دل نظرات مردم بود

خروجی انتخاب شهردار از دل نظرات مردم بود
نگاه اقتصاد - سعید انوری؛ رییس کمیسیون شهری شهرداری ایلام با اعضای کمیسیون خدمات شهری، در راستای حل مسائل و مشکلات حوزه کمیسیون خدمات شهری بحث و تبادل نظر کرد.

 

سعید انوری؛ رییس کمیسیون شهری شهرداری ایلام در گفتگو با اعضای کمیسیون خدمات شهری، به بیان مسائل و مشکلات حوزه کمیسیون خدمات شهری پرداخت و گفت: با پیگیری و تلاش شبانه روزی شورا و شهرداری، در جهت حل مشکلات مردم به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

رئیس کمیسیون شهری با بیان این که در هیچ عزل و نصبی دخالت نخواهد کرد، افزود: باید بگذاریم هر شخصی احساس مسئولیت داشته و حیطه عمل خودش را دقیق بیابد که در این صورت نتیجه بهتری خواهیم داشت. ایشان اضافه کرد:  باید همفکر باشیم و با هدف خدمت به مردم کار کنیم.

انوری، انتخاب شهردار ایلام را یک فرآیند قانوتی و نظام‌مند عنوان کرد و گفت: با لبیک به صدای مردم، نظرات آنان را جمع کردیم و از خروجی آن طالب صادقیان به عنوان شهردار ایلام انتخاب شد.

رئیس کمیسیون شهری با اشاره به این که صادقیان با رویکرد جدید، در شهرداری به مردم خدمت کرده و با کمک شهردار و سایر اعضای شورا، خدمات بهتری به مردم خواهد داشت، تصریح کرد: خدمت به خلق خدا از نعمات بزرگی است که خدا آن را به بندگان خود داده و ما در شورای شهر تنها هدف مان کار خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه، مسائل شهر و خدمات شهر توسط مدیران حوزه آرامستان، پدافند غیرعامل شهرداری، مدیر سامانه۱۳۷، مدیرعامل میادین و تربار، مسئول اجراییات شهرداری، مسئول خدمات شهری مناطق شهری، مسئول جمع آوری متدکیان، مسئول نقلیه، مدیرعامل آتش نشانی و مدیر خدمات شهر ایلام مهم ترین مسایل، موانع و مشکلات خود را مطرح کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.