تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۴۴

۷۹ سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در ایلام فعال است

۷۹ سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در ایلام فعال است
ایلام -مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۷۹ سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در این استان فعال است که از این تعداد ۴۸ سمن در شهر ایلام و مابقی در سایر شهرستان ها فعالیت می کنند.

 

مظفر علیشائی روز یکشنبه در آیین تجلیل از مدیران و فرمانداران فعال حوزه ساماندهی امور جوانان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، در خصوص فعالیت سازمان های مردم استان افزود: فعالیت در حوزه اعتقادی، مذهبی، محیط زیست، گردشگری، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، کارآفرینی،اجتماعی، ورزشی، اوقات فراغت و حقوق شهروندی از جمله موضوعات است که سازمان مردم نهاد استان فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: ۲۰۵ برنامه در هفته جوان، ۱۴۱ هفته ازدواج، ۴۰۳ برنامه مناسبتی، ۱۵۳ برنامه آسیب های اجتماعی و ۱۷۰ برنامه اوقات فراغت سال ۹۹ در این استان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: هدف گذاری سازمان های مردم نهاد جوانان در سال‌جاری تاسیس سه سازمان مردم نهاد برای هر شهرستان است.

علیشائی اضافه کرد: آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، کارآفرینی، عدالت آموزشی، محیط زیست و امور بانوان از جمله موضوعات پیشنهادی برای تاسیس سازمان های مردم نهاد با توجه به نیاز هر شهرستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد عامل اتصال و ارتباط بین مردم و حاکمیت هستند و عامل اجرایی برنامه ها و ماموریت حاکمیت محسوب می شوند.

علیشائی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد بدلیل اینکه در بطن جامعه هستند گزارش های مستند و مستدل را از کمبودها و کاستی موجود در جامعه به دولت گزارش می دهند.

وی در ادامه به ضرورت توجه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای توجه ویژه به حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: مهم ترین دلیل بیکاری و نداشتن شغل جوانان، امروزه فقدان مهارت است که با همفکری همه دستگاه ها باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

۵۰۲ سازمان مردم در ایلام فعال است که از این تعداد ۷۹ سازمان مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.