تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

مدیرمخابرات منطقه در برنامه خبری صدا و سیمای ایلام عنوان کرد:

اینترنت در ۹۰ درصد روستاهای استان برقرار است

اینترنت در ۹۰ درصد روستاهای استان برقرار است
نگاه اقتصاد - مدیرمخابرات منطقه ایلام در برنامه گفتگوی ویژه خبری اخبار ساعت23 شبکه استانی ایلام حضور پیدا کرد و به سوالات مطرح شده در این برنامه پاسخ داد.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام، حشمت اسدی؛ مدیرمخابرات منطقه ایلام در این گفتگو با بیان این که  از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش نیاز مردم به خدمات غیرحضوری و به دنبال آن بالا رفتن میزان استفاده از اینترنت، مخابرات منطقه ایلام با اتخاذ تدابیر لازم اقدام به بروزرسانی و ارتقاء شبکه ثابت و همراه کرده، خاطرنشان کرد:  ماحصل آن افزایش پهنای باند و تسهیل و تسریع دسترسی به اینترنت در کل استان بود.

مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت: همزمان با آغازاین بیماری و به منظورتوسعه شبکه درفازهای توسعه و پروژه های مختلف به ویژه درمناطق روستایی که عمده دغدغه مردم شریف استان هست و نیز با تلاش های صورت گرفته توسط مسئولین استان،نمایندگان محترم مجلس وهمکاران اداره کل ارتباطات، اقدامات اساسی انجام گرفته است.

اسدی بیان کرد: در سایه خدمات مخابرات تاکنون ۹۰درصد روستاهای بالای ۲۰خانوار استان به اینترنت پرسرعت مخابرات مجهز شده است که همزمان باشروع سال تحصیلی جدیددراین روستاها ومناطق محروم دانش آموزان بتوانند دسترسی آسان به اینترنت داشته باشند.

وی افزود: ۱۰درصد باقیمانده عمدتا مناطق دورافتاده ای هستندکه به لحاظ دسترس وزیرساختهای ارتباطی مشکلات خاصی دارندکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته تاپایان امسال، ۷۰درصدومابقی درسال ۱۴۰۱ به اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.