تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا:

پلیس آماده استقبال از زائران اربعین به کشور است

پلیس آماده استقبال از زائران اربعین به کشور است
ایلام - جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه موج بازگشت زائران از امروز شروع شده است، گفت: پلیس بطور کامل آماده استقبال زائران به داخل کشور است.

 

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار محمد شرفی شامگاه سه شنبه در نشست قرارگاه ویژه اربعین در مهران اظهار داشت: تجربه نشان داده اکثر زائران مرز مهران را برای بازگشت به کشور انتخاب می کنند، لذا پلیس برای امنیت زائران تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی افزود : نیروی انتظامی همواره متناسب با موج بازگشت زائران ، تغییر تاکتیک داده و بطور طبیعی مسیرهای بازگشت را تحت پوشش و کنترل عملیاتی محسوس و نامحسوس تجهیزات و سامانه های پایش هوشمند قرار می دهد.

سردار شرفی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران به کشور، تاکید کرد: روند بازگشت زائران روان است و هیچ گونه مشکل خاصی در این زمینه نداریم، پیش بینی بینی می شود فردا و روزهای آتی بازگشت زوار به کشور روند افزایشی داشته باشد.

وی با قدردانی از تلاش مسوولان و دستگاه های مختلف در ساماندهی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع)، گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین کار ارزشمندی است که عموم مردم و مسوولان نسبت به آن اهتمام ویژه ای دارند.

سردار شرفی ادامه داد: تاکنون هیچ مشکل خاص امنیتی تا این لحظه نداشته ایم و همکاران تا ورود آخرین زائران به کشور در خدمت مردم خواهند بود .

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان این که همواره تلاش ما این است تا سریعترین خدمات را به مردم ارائه دهیم تا کمترین مشکلات را داشته باشند، اضافه کرد: در حال حاضر تنها خواسته ما از مردم این است که برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند چرا که ممکن است خستگی برای آنان حوادث ناگواری را در رانندگی رقم بزند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.