تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

 مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام:

اعتبار بیمه صندوق سلامت همگانی و روستاییان تمدید شد

اعتبار بیمه صندوق سلامت همگانی و روستاییان تمدید شد
نگاه اقتصاد

 

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستاییان تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ انجام شده و این افراد نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید دفترچه (اعتبار بیمه‌ای) خود ندارند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت استان ایلام؛ دکتر نورالدین رحیمی درباره تمدید اعتبار بیمه ای بیمه شدگان در دو صندوق سلامت همگانی و روستاییان و عشایر افزود: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان و به دلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و گسترش این بیماری در چند نوبت اقدام به تمدید سیستمی دفترچه‌های بیمه سلامت کرد و این اقدام در هفته گذشته نیز انجام شد.

 

دکتر رحیمی اظهار کرد: در پایان شهریورماه سال جاری اعتبار بیمه ای بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستاییان به اتمام می‌رسید که با تصمیم مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت بیمه نامه این افراد تمدید شد تا نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان نداشته باشند.

 

وی افزود: این افراد در صورت مراجعه به مراکز درمانی و پس از استعلام، برای وضعیت بیمه مشکلی نداشته و تاریخ اعتبار بیمه این افراد تا پایان آذرماه ۱۴۰۰  خواهد بود.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام در پایان یادآور شد: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره‌گیری #۱۶۶۶* و استفاده از سرویس استحقاق سنجی مبتنی بر پایگاه اطلاعات برخط بیمه‌شدگان درمان کشور، از آخرین وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.