تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

بیش از ۲۹ هزار قلم کالا توسط بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام کنترل کیفی شد

بیش از ۲۹ هزار قلم کالا توسط بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام کنترل کیفی شد
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از کنترل کیفی بیش از ۲۹ هزار قلم کالا توسط کارشناسان بازرسی فنی خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری ازورود کالای غیر استاندارد به پروژه‌های گازرسانی استان، در شش ماهه اول سال جاری ۲۹ هزارو ۳۹۲  قلم کالا شامل ۲۹ هزارو ۲۵۴ قلم اتصالات پلی‌اتیلن و فولادی، ۱۰۸ کیلومتر لوله پلی‌اتیلن و فولادی و ۳۰ قلم شیرآلات کنترل کیفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای عدم نصب کالای غیر استاندارد هموار می‌شود، افزود: واحد بازرسی فنی با حضور فعال و انجام بازرسی در سطوح مختلف شامل مراحل تولید، خرید تجهیزات و قطعات، نصب، با انجام تست‌های عملکردی، احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد را به حداقل رسانده‌است.

وی اظهار داشت: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده، در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استانداردهای بین المللی و روش‌های جاری شرکت ملی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری بیش از هزارو ۲۶۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز در اقصی نقاط مختلف استان ایلام نشت یابی شده‌ است، اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری ۶۴۸ کیلومتر شبکه توزیع شهری، ۶۱۸ کیلومتر شبکه روستایی و ۴۹ هزار انشعاب نشت یابی شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه واحد بازرسی فنی این شرکت با استفاده از علم روز، دانش و تخصص ، سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان دو چندان می‌کند، تصریح کرد: با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای توزیع مستمر و پایدار گاز مشترکین هموار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.