تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

شمس اللهی خبر داد:

۵ موکب پایانه مرزی مهران گازدار شد

۵ موکب پایانه مرزی مهران گازدار شد
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازدار شدن ۵ موکب جدید در پایانه مرزی مهران به منظور خدمات دهی به زائران اربعین خبر داد و گفت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات دهی به زائرین عتبات عالیات، همه موکب‌های مستقر در این پایانه مرزی گازدار شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه برای گازدار شدن این موکب‌های جدید، ۶ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک ایستگاه TBS نصب شده‌است، افزود: برای گازرسانی به موکب‌های پایانه مرزی مهران مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال  جاری بیش از ۷ هزارو ۵۰۰ متر شبکه توزیع گاز در سطح شهرستان مهران اجرا شده است، اظهار داشت: از این میزان شبکه اجرا شده، ۶ هزار متر آن برای گاز‌دار کردن موکب‌های مستقر در پایانه مرزی جهت خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: مهران جزء شهرستان‌های سبز استان بوده و تمامی شهرها و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی آن گازدار هستند و تنها روستای فاقد گاز در شهرستان، روستای بانروشان است که بدلیل بعد مسافت و سرانه پایین خانوار، طبق مقررات جاری شرکت ملّی گاز فاقد توجیه اقتصادی گازرسانی بود که با اخذ مجوزهای لازم، هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و بزودی عملیات گازرسانی به آن‌ آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شش ماه اول سال جاری بیش از ۲۳۰ مورد علمک در نقاط شهری و روستایی مهران نصب شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۶۰ خانوار جدید در شهرستان مهران نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و به جمع مشترکین گاز پیوستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مطابق برنامه تعمیرات پیشگیرانه و بازدید صورت گرفته از تجهیزات و تاُسیسات گازرسانی ناحیه مهران برای آمادگی زمستانی و شرایط بحران، تعداد ۴۵ مورد شیر پلی‌اتیلن مدفون، نمایان سازی و تعمیر گردیده است.

شمس اللهی با بیان اینکه در نیمه اول سال جاری ۴ واحد صنعتی در شهرستان مهران گازدار شده است، اظهار داشت: اداره گاز شهرستان مهران هم اکنون دارای ۱۰ هزار مشترک گاز خانگی می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.