تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملکشاهی خبر داد:

۱۹۴ خانوار به مشترکین خانگی ملکشاهی اضافه شد/کشف و ضبط ۵۴ دستگاه ماینر

۱۹۴ خانوار به مشترکین خانگی ملکشاهی اضافه شد/کشف و ضبط ۵۴ دستگاه ماینر
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملکشاهی گفت: نسبت به سال گذشته ۱۹۴ مشترک به چرخه‌ی مصرف برق در بخش مشترکین خانگی اضافه شده است.

 

«شعبان چگنی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شش ماهه امسال به دلیل کمبود تولید با قطعی‌های مکرر برق روبرو بودیم، اظهار کرد: با وجود اینکه میزان تولید در کشور مشکل داشت اما شرکت‌های توزیع در مقابل اعتراض‌ها بوده و به صورت حضوری یا غیرحضوری پاسخگوی مردم بوده‌ایم.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه تعداد مشترکین شرکت در بخش خانگی ۷ هزار و ۵۶۳ مورد است، افزود: در بخش کشاورزی ۱۸۵ مشترک و در بخش صنعتی ۲۶ مشترک در سطح شهرستان وجود دارد که در پیک مصرف برق در نیمه اول امسال با وجود رشد مصرف انرژی در جهت تامین پایداری شبکه و رفاه عمومی علی‌رغم میل شرکت، اقدام به خاموشی‌ در شهرستان ملکشاهی شد.
وی نیمی از مشترکین برق را به تعداد ۳۶۳۳ مورد مشمول تخفیف برق مصرفی عنوان کرد و گفت: میزان انرژی مشترکین مشمول تخفیف در حدود۵۹۳/۹۹۷ کیلو وات بوده است که این تعداد مشترک با بیش از ۳۰ میلیون تومان از طرح بخشودگی برخوردار شده است.

چگنی یادآوری کرد: از بین مشترکین برق شهرستان باید به تنها جایگاه مصرف CNG اشاره کرد که با رعایت الگوهای مصرف و بویژه در ایام پیک مصرف برق توانست از این شرکت ۱۰ میلیون پاداش دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تبلیغات گسترده، عضویت در اپلیکیشن «برق من» با استقبال مناسبی روبرو نشد، خاطر نشان کرد: میزان خرابی‌ها در سال ۹۹ تنها ۲۱ مورد بوده که همگی به بیمه متعهد ارجاع داده شد و مبلغ خسارت پس از روند کارشناسی واریز گردید اما در شش ماهه اول امسال تعداد ۱۴۷ مورد ثبت خرابی در سامانه شهرستان ثبت شده است و در حال بررسی هستند.

وی در مورد پایش ادارات در تابستان امسال گفت: در طول پیک مصرف تابستان ادارات، شرکت‌ها و بانک‌ها مورد پایش قرار گرفتند و ضمن دعوت به همکاری با شرکت، موارد توصیه‌ایی در راستای بهینه سازی مصرف برق ابلاغ شده است.

چگنی یادآوری کرد: نسبت به سال گذشته ۱۹۴ مشترک به چرخه‌ی مصرف برق در بخش مشترکین خانگی اضافه شده است.

وی همچنین به کشف ۵۴ دستگاه ماینر در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: ۵۳ دستگاه به صورت یکجا و یک مورد نیز جداگانه کشف و پس از صورت‌جلسه تحویل مقامات قضایی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.