تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

استاندار ایلام:

ورود مردم به کنگره ملی شهدا به ماندگاری آن کمک می کند

ورود مردم به کنگره ملی شهدا به ماندگاری آن کمک می کند
ایلام‌ - استاندار ایلام گفت: مردمی برگزار کردن کنگره ملی سه هزار شهید استان باعث ماندگاری آرمان های شهدا و ایثارگران خواهد بود.

 

محمد نوذری روز یکشنبه در جلسه کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان با توجه شرایط سنی نیاز است با فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگران جنگ تحمیلی آشنا شوند.

وی افزود: ورود مردم و خیرین به بحث شهدا و کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام باعث ماندگاری این کنگره و ملموس تر شدن برنامه ها و اقدامات مرتبط با این کنگره خواهد شد.

استاندار ایلام یادآور شد: توسعه فرهنگ غنی و انسان ساز شهادت و ایثار در بین نسل جنگ ندیده و ناآشنا با مفاهیم دفاع مقدس ضروری و از اهداف والای کنگره است.

نوذری با تاکید این نکته که جوانان و نوجوانان نسل جدید که با دفاع مقدس فاصله زمانی دارند، باید با این مقطع تاریخی حساس کشور آشنا باشند، اضافه کرد: برگزاری کنگره یک فرصت ارزنده برای تعمیق بخشی و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: استان ایلام نقشی انکار ناپذیر در دوران جنگ تحمیلی دارد و کنگره شهدا باید در شان شهدا و مجاهدت های مردم این استان باشد.

استاندار ایلام اضافه کرد: نکته مهم دیگر اینکه علاوه بر شهدای خود استان، بسیاری از شهدای دیگر استان ها در جبهه های ایلام به شهادت رسیده اند و باید کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام معرف دقیق تاریخ جنگ در این منطقه باشد.

نوذری با بیان اینکه کار برای شهدا باقیات صالحات است، گفت: باید تمام دستگاه ها، اصناف، عامه مردم و خیرین به موضوع برگزاری باشکوه تر کنگره ورود و در حوزه مشارکت کنند.

وی از شهرداری های تمام استان خواست: تبلیغات محیطی و فعالیت های فرهنگی ویژه کنگره با شتاب بیشتر در دستور کار شهرداران قرار بگیرد و استانداری نیز بر اجرای دقیق مصوبه ها نظارت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه روسای کمیته ها به بیان اقدام های اجرا شده یا در دست خود و ارائه گزارش پرداختند.

طبق زمان بندی انجام شده کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام چهارم آذرماه برگزار می شود./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.