تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

با موضوع تشریح اقدامات و برنامه های پیش رو برگزار می شود؛

 گفتگوی زنده با مدیرعامل شرکت ملی پست در گروه تریبون “قاصدان امین”

 گفتگوی زنده با مدیرعامل شرکت ملی پست در گروه تریبون “قاصدان امین”
نگاه اقتصاد- مدیرعامل شرکت ملی پست در گروه مجازی«تریبون قاصدان امین» در «پیام رسان گپ» از اقدامات انجام شده و برنامه های پیشرو می گوید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، عصر امروز بیست و پنجم مهرماه ۱۴۰۰ رمضانعلی سبحانی فر در اولین گروه مجازی کارکنان شبکه پستی کشور با عنوان تریبون قاصدان امین به شرح اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در این شرکت خواهد پرداخت.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در این گفتگو به سوالات کارکنان شبکه پستی کشور در حوزه های مختلف پاسخ خواهد داد.

رونمایی از نسخه رسمی رادیو پست نیز از جمله برنامه هایی است که در هفدهمین قسمت از مجموعه شب نشینی های تریبون قاصدان امین برگزار می شود.

گفتنی است پیش از این تعداد ۱۶ شب نشینی با حضور مدیران مختلف در شبکه پستی کشور در طی این سال ها به منظور پاسخگویی به سوالات و ابهامات کارکنان تشکیل شده است.

تریبون قاصدان امین اولین گروه مجازی کارکنان شبکه پستی کشور است که اواخر سال ۱۳۹۲ در پیام رسان وایبر با حضور جمعی از کارکنان شبکه پستی فعالیت می کرد در سال ۱۳۹۴ به طور رسمی در پیام رسان تلگرام فعالیت خود را با عنوان و اساسنامه جدید آغاز کرد.

در سال ۱۳۹۷ حسب دستورالعمل های صادره این گروه به پیام رسان داخلی گپ منتقل و با تعداد ۳۰۰۰ عضو در این پلتفرم به فعالیت مشغول است.

گفتگوهای زنده با مدیران، تبادل نظر و هم اندیشی، پاسخگویی، رسیدگی به مشکلات کارکنان، اطلاع رسانی، اطلاع یابی، آموزش، سرگرمی و نظرسنجی از جمله اقداماتی است که در این گروه انجام می شود.

گروه تریبون قاصدان امین از یک شورای سیاستگذاری برای تعیین خطی مشی و رویکرد گروه و یک شورای راهبری برای اجرای امور برخوردار است.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.