تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

محور برنامه های هفته وحدت شعار، ما امت رسول الله (ص) هستیم

محور برنامه های هفته وحدت شعار، ما امت رسول الله (ص) هستیم
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با شعار محوری ما امت رسول الله (ص) هستیم در سطح مناطق مختلف این استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته وحدت افزود: اتحاد رمز پیروزی و اقتدار امت اسلامی بوده که باید با تأسی از سیره و روش انسان ساز رسول اکرم (ص) همواره مستحکم و همیشگی بماند.

وی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان عنوان کرد و افزود: تنها راه نجات بشریت تمسک به سیره پیامبر خداست و امت اسلامی باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی متحد شوند و در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی مهمترین برنامه های این مناسبت برگزاری جشن های میلاد پیامبر در بقاع متبرکه شاخص، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع ایجاد فتنه و تفرقه بین مسلمانان توسط نظام استکباری، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و بهره گیری از ظرفیت برنامه آموزشی شاد برای مشارکت دانش آموزان و والدین را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

چراغی پور همچنین بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی و تبلیغات محیطی در هفته وحدت تاکید کرد و گفت: همچنین به همین مناسبت مسابقه فرهنگی با محوریت شخصیت پیامبر (ص) بعنوان الگوی اخلاق و مهربانی برای مقاطع مختلف تحصیلی در برنامه آموزشی شاد برگزار و برگزیدگان در ۱۳ آبان ماه معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

در ادامه این  نشست هر یک از شرکت کنندگان پیرامون نحوه برگزاری برنامه های هفته وحدت بحث و تبادل نظر کردند.

۲۷ مهر ماه لغایت ۲ آبان بعنوان هفته وحدت نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.