تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

مانور پناهگیری و خروج اضطراری در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد

مانور پناهگیری و خروج اضطراری در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد

 

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، مانور اصول پناه گیری صحیح، شناسایی نقاط امن و خروج اضطراری در زمان وقوع زلزله با حضور، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، فتاحی معاون سیاسی امنیتی استان، رحیمی مدیر کل پدافند غیر عامل استان، علی اکبری مدیر عامل سازمان هلال احمر استان و تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این مانور، ابتدا یکی از کارشناسان هلال احمر با تشریح اقدامات ایمنی برای افراد موارد و روش های لازم را در ایمنی افراد و بیماران و روش های خروج اضطراری در زمان وقوع زلزله بیان نمود.

در ادامه کارکنان شرکت طی دو مرحله در این مانور شرکت کردند. در مرحله اول این مانور کارکنان با شنیدن صدای آژیر در محل های امن پناهگیری و با شنیدن آژیر دوم از مسیر های اضطراری تعیین شده به طرف محل های تجمع  ایمن حرکت نمودند. سپس امدادگران هلال احمر استان طبق دستورالعمل موجود نسبت به اقدامات حین،  و بعد از زلزله، حمل مصدوم، توسط تیرول و کارگاه، جستجو مصدوم توسط سگ های جستجو گر پرداختند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در مراسم اختتامیه این مانور با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای زلزله، بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاه سازی تأکید و از دست اندرکاران برگزاری مانور قدردانی کرد.

دکتر نوراله تیموری بیان داشت : آموزش و آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه باید به طور مستمر در جامعه و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوط انجام شود و اجرای مانور پناه گیری در مقابل بلایای طبیعی و غیر طبیعی  نقش مهمی در ایجاد آمادگی های لازم در جهت انجام عکس العمل های صحیح و سریع در برابر حوادث غیر مترقبه ایفا می کند.

وی افزود: باید از این مانورها درس گرفت و برگزاری آنها را فرصتی مغتنم برای شناسایی و رفع مشکلات و آمادگی برای رویارویی با بحران های واقعی تلقی کرد.

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.