تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

معاون وزیر صنعت خبر داد:

رشد ۱۳۴ درصدی تولید ماهانه ماشین‌سازی تبریز پس از واگذاری به ایدرو

رشد ۱۳۴ درصدی تولید ماهانه ماشین‌سازی تبریز پس از واگذاری به ایدرو
تهران- معاون وزیر و رییس هیات عامل از بهبود شاخص های عملکردی گروه ماشین‌سازی تبریز پس از واگذاری به ایدرو خبر داد و گفت: میانگین تولید ماهانه چهار ماهه این شرکت به میزان ۱۳۴ درصد نسبت به میانگین تولید ماهانه قبلی شرکت افزایش داشته است.

 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «محسن صالحی‌نیا»  افزود: فرایند عارضه‌یابی شرکت ماشین‌سازی تبریز آغاز شده و در دست پیگیری است.

وی،  مواردی همچون تامین سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت، بازگشایی حساب بانکی و رفع مشکلات مرتبط با آن، تامین بدهی شرکت به خزانه دولت و تهیه برنامه جامع و عارضه‌یابی به منظور بازسازی و نوسازی شرکت را از جمله اقدام‌های اصلاحی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای برون‌رفت گروه ماشین‌سازی تبریز از مشکلات کنونی عنوان کرد.

رئیس هیات عامل ایدرو، تعیین و انتصاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، مذاکره با شرکت‌های معتبر بین‌المللی در صنعت ماشین‌ابزار برای همکاری مشترک و تولید محصولات جدید، برنامه‌ریزی برای ایجاد نخستین مرکز دستگاه‌های ماشین‌افزار و جلوگیری از مزایده ملک مرکز آموزش شرکت با پرداخت اصل بدهی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را از دیگر  اقدام‌های انجام شده ایدرو برای احیای ماشین‌سازی تبریز برشمرد.

وی گفت: فروش چهار ماهه نخست پس از بازگشت شرکت به ایدرو با ۶۴ درصد از کل فروش سال شرکت بوده و میانگین فروش ماهانه سه ماه  پس از حضور مدیریتی ایدرو به میزان ۲۳۵ درصد نسبت به میانگین فروش ماهانه هشت ماهه قبلی افزایش داشته است.

برپایه این گزارش، گروه ماشین‌سازی تبریز پس از اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و بر اساس مصوبه‌های هیات وزیران در سال ۹۴ به موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد واگذار شد که بار دیگر در سال ۹۹ به دلیل مشکلات پیش آمده به ایدرو برگشت داده شد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.