تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

آغاز به کار هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

آغاز به کار هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام
نگاه اقتصاد - با اعطای اعتبارنامه اعضای هیأت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام این هیأت رسما ً فعالیت خود را آغاز کرد.

 

طی مراسمی با حضور دکتر کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ، مهندس بهادری  مدیرکل راه و شهرسازی استان، مهندس منصوری سرپرست شهرداری ایلام و …، آیین اعطای اعتبارنامه های اعضای منتخب نهمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان برگزارشد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام: در این مراسم که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد از خدمات هیأت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی به عمل آمد.

مهندس بهادری مدیرکل راه و شهر سازی استان در این مراسم گفت : هدف جامعه مهندسی استان می بایست ارتقاء سطح کیفی خدمات مهندسی با استفاده از دانش روز باشد و اجرای قوانین و مقررات و بخش نامه ها به صورت یکسان از مهمترین مواردی است که باید نهادینه و اجرا شود.

عبدالله بهادری افزود: خوشبختانه دوره هشتم نظام مهندسی استان دوره بی حاشیه ای را سپری نمودندو امیدواریم هیأت مدیره جدیدنیز ضمن اجتناب از هرگونه حاشیه بتواند فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد نماید تا مهندسان عزیز بتوانند تمرکز خود را برای اجرای صحیح مقررات و ارتقأ دانش فنی مهندسی استان به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: الگو سازی و ارتقاء ساخت و ساز و معماری  ساختمان در استان از دیگر مواردی است که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای آن طرح و برنامه داشته باشد.

دکتر کرمی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط هیات مدیره دوره هشتم از زحمات مجموعه برگزار کننده انتخابات قدردانی نموده در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه برگزاری انتخابات بدون حاشیه هیأت مدیره نظام مهندسی در این دوره و انتخاب مهندسان با دانش و با انگیزه می تواند سطح خدمات نظام مهندسی استان را ارتقأ داده و این مهم به زندگی همه شهروندان ارتباط مستقیمی خواهد داشت.

لازم به ذکر است اعتبار نامه اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی با امضاء وزیر راه و شهرسازی صادر می شود.

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.