تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

شمس اللهی خبر داد:

ایلامی‌ها در نیمه نخست امسال بیش از ۲۹۶ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند

ایلامی‌ها در نیمه نخست امسال بیش از ۲۹۶ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند
.

 

نگاه اقتصاد – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در شش‌ماهه اول سال‌جاری در اقصی نقاط استان بیش از ۲۹۶ میلیون متر‌مکعب گاز مصرف شده است، گفت: این مقدار مصرف در واحدهای صنعتی، خانگی، ادارات دولتی و آموزشی، CNG و تجاری بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه در مجموع ۲۹۶ میلیون و ۷۴۱ هزارو ۱۳۹ متر مکعب گاز در سطح استان ایلام مصرف شده است، افزود: در بخش صنعت ۱۹۹ میلیون و ۱۴۹ هزارو ۹۰۷ متر مکعب، خانگی ۶۱ میلیون و ۹۴۳ هزارو ۱۹۷ متر مکعب، ادارات دولتی و آموزشی ۳ میلیون و ۷۵ هزارو ۸۲۹ متر مکعب، CNG‌ها ۲۴ میلیون و ۹۸۵ هزارو ۷۴۹ مترمکعب و مشترکین تجاری ۷ میلیون و ۳۷۳ هزارو ۴۰ متر‌مکعب گاز مصرف شده است.

وی با بیان اینکه این مقدار مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل در‌مجموع ۱۱ درصد رشد داشته‌است، ادامه داد: مصرف واحدهای صنعتی و CNG نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ و ۶ درصد افزایش و مشترکین خانگی، تجاری، ادارات دولتی و آموزشی به ترتیب ۳۷ و ۶ و ۴۳ درصد کاهش مصرف گاز داشته اند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه با ورود به آبان‌ماه، هر‌سال مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی دچار افزایش شدید می‌شود، اظهار داشت: نزدیک به ۶۰ درصد سبد انرژی استان از طریق گاز طبیعی تاُمین می‌شود و این آمار نشان می‌دهد که گاز طبیعی یکی از مهمترین حامل‌های انرژی است و بایستی برنامه ریزی مدون و استراتژیک برای بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از این نعمت الهی تدوین شود تا در فصول سرد سال در ارائه خدمات و پایداری گاز وقفه ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاُمین سوخت مستمر و مداوم در تمامی بخش‌ها را در گرو مصرف بهینه گاز طبیعی دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود که آحاد مختلف استان با صرفه جویی از این نعمت خدادادی، شرکت گاز استان را یاری کنند تا فصل سرد امسال بدون قطعی گاز سپری شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان  اینکه با شروع فصل سرما مردم از وسایل گرمایشی گاز سوز از جمله بخاری استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: قبل از استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز، از صحت کارکرد سیستم‌های گرمایشی و نیز مسدود نبودن مسیر دودکش اطمینان و بازرسی و بازبینی لازم انجام شود.

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.