تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

رزمایش خودحفاظتی همزمان با دستگاه های اجرایی سطح استان  درمخابرات منطقه ایلام برگزارشد

رزمایش خودحفاظتی همزمان با دستگاه های اجرایی سطح استان  درمخابرات منطقه ایلام برگزارشد
نگاه اقتصاد - رزمایش خودحفاظتی باحضورمعاون مخابرات منطقه،رییس حراست و با مشارکت و حضور  نماینده سپاه استان درمخابرات منطقه ایلام برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی،مهندس احمدی معاون مخابرات منطقه ایلام در این خصوص گفت:این رزمایش شامل اجرای برنامه هایی با موضوعات آمادگی و استقرار کلیه کارکنان و نیروها برای شروع رزمایش، اعلام رمز رزمایش، پخش  صدای آژیر خطر ، ترک اتاق محل کار و قفل کردن درب اتاقها توسط کارکنان و تجمع در محل های  امن شناسایی شده در محوطه اداره بوده است.

وی به اجرای دیگر برنامه ها در این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: خروج خودروهای موجود در پارکینگ اداره و پراکنده نمودن آنها در مناطق امن، بستن درب های ورودی اداره به منظور کنترل تردد، انتقال اسناد دارای طبقه بندی به مکان امن و قطع آب و گاز ساختمان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این رزمایش بوده است.

وی افزود: در این رزمایش که با مشارکت واحد حراست،کارکنان ومسئولین بسیج استان برگزار شد وضعیت آمادگی نیروی انسانی و حفاظت فیزیکی، واکنش سریع کارکنان، تجهیزات ایمنی ساختمان، مولد های برق اضطراری، آمادگی کارکنان در امداد رسانی و کمک‌های اولیه، پیش بینی محل امن جهت استقرار نیروها و هدایت ارباب رجوع به محل امن مورد تمرین و ارزیابی قرار گرفت.

وی درپایان گفت: این رزمایش همزمان با سایر دستگاههای اجرایی راس ساعت ۱۳ با هدف شناخت نقاط آسیب‌زا، حفاظت از ساختمان‌ها و اماکن، آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی و حفاظت از اطلاعات و اسناد در مواقع بحران در محل ساختمان ستادی مخابرات  استان به مرحله اجرا درآمد.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.