تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

هشدار سطح نارنجی وضعیت جوی برای استان ایلام

هشدار سطح نارنجی وضعیت جوی برای استان ایلام
ایلام - مدیرکل بحران استانداری ایلام از هشدار سطح نارنجی وضعیت جوی برای استان ایلام خبر داد ‌و گفت: ستاد مدیریت بحران استان در ۴۸ ساعت در حالت آماده باش کامل است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی روز پنجشنبه  از صدور «هشدار سطح نارنجی» برای کل استان در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: پیرو صدور هشدار سطح زرد در روز چهارشنبه ۱۹ آبان بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور برابر تقویت سیستم این هشدار هم‌اکنون به سطح نارنجی رسیده است.

وی یادآور شد: بنابراین از عصر امروز پنجشنبه ۲۰ آبان سامانه ناپایدار بارش‌زا کل استان را فرا خواهد گرفت و تا اواخر روز جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ تداوم دارد.

مدیرکل بحران استانداری ایلام ضمن اعلام آماده باش کامل به اعضای ستاد مدیریت بحران استان در خصوص احتمال وزش باد نسبتا شدید، رعد و برق، تگرگ و کاهش موقت بیشینه دمای کل استان به ویژه در مناطق شمال شرقی و جنوب شرقی استان هشدار داد.

قیصربیگی تاکید کرد: با توجه به احتمال وقوع صاعقه، آبگرفتگی موقت معابر، و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها لغزندگی محورهای مواصلاتی توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و اتراق در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی ادامه داد: همچنین تاکید می شود برای جلوگیری از احتمال خسارت روان‌آبها شهرداری‌ها نسبت به پاکسازی و باز نمودن آبراهه‌ها و جداول درون شهری اقدام نمایند./ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.