تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

نمونه گیری کرونا در ایلام از ۲۵۳ هزار عبور کرد

نمونه گیری کرونا در ایلام از ۲۵۳ هزار عبور کرد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۰ هزار و ۸۳۲ نمونه کرونا طی سه هفته نخست آبان ماه در این استان به ثبت رسید و مجموع نمونه گیری کرونا از ۲۵۳ هزار عبور کرد.

 

دکتر محمد کریمیان روز شنبه در نشست ستاد کرونا اظهار داشت: همچنین در آبان ماه میزان مبتلایان کرونا استان کاهش یافته است و این میزان از یک هزار و ۱۹۰ نمونه مثبت در مهرماه به ۶۷۲ مورد مثبت در آبان ماه کاهش یافته است.

وی میزان مبتلایان کرونا طی سه هفته نخست آبان ماه را ۲ هزار و ۱۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: با افرایش درصد پوشش واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان میزان مبتلایان آبان ماه در مقایسه با مهرماه کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص واکسن دریافتی به استان نیز افزود: تاکنون ۸۱۲ هزار و ۶۷۷ واکسن کرونا وارد این استان شده است که از تعداد ۶۸۵ هزار و ۷۴۴ دوز تزریق شده است.

دکتر کریمیان توضیح داد: از مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در استان ۳۸۸ هزار و ۷۷۲ دز مربوط به نوبت اول و ۲۹۴ هزار و ۹۴۹ دز مربوط به نوبت دوم است.

وی به درصد پوشش واکسن کرونا مقطع سنی ۱۲ الی ۱۸ سال استان اشاره کرد و بیان داشت: ۷۹ درصد از افراد مقطع سنی ۱۲ الی ۱۸ استان تاکنون واکسن کرونا تزریق کردند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکنون ۸۲ درصد کل جمعیت استان دز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون شهرستان های چرداول و دره شهر و ایوان در وضعیت قرمز، ایلام و آبدانان در وضعیت نارنجی و دهلران، مهران، ملکشاهی، چوار، بدره، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.