تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

ازدواج چاره ی اعتیاد نیست

ازدواج چاره ی اعتیاد نیست
نگاه اقتصاد - مهدی محمدی - سَرَک در هر خانه ای بکشیم کمترین تحویلیش به جامعه یک سیگاری است!

 

نمی دانم دریا بسیار امواج دارد یا ناخدا بد هدایت می کند!طوفان مواد مخدراکثر جوانها را در خودجذب وهضم کرده،و ثانیه به ثانیه افراد بیشتری در تله ی این نابودگر گرفتار می شوند!

شنیده اید میگویند:

غم قفس به کنار آنچه عقاب را پیر می کند پرواز زاغ های بی سرپاست؟!

متاسفانه اکثر پدر مادرها راه غلط ازدواج را برای فرزندان دودی خود انتخاب می کنند که این امر باعث نابودی افرادی دیگری ازجمله آن دخترک سیاه بخت می شود!

پدر،مادرانی که به آینده فرزندان خود توجه نکردن‌د از پی شکست اولیه،دوباره با آینده فرزندشان بازی می کنند!پدران و‌مادران عزیز،فرزند دلبندتان که قادر به تحمل فشار بیکاری نیست،فشار راهنمایی شما نیست،فشار شکست عشقی نیست و..،با دودچندثانیه ای خودش را سرخوش و شاد می کند!

آیا اگر فردا صاحب خانه و کاشانه شود؟قسط دهد؟پول آب،برق،تلفن،گاز،اجاره خانه،بیمه ماشین،و هزاران قسط متفاوت از این قبیل،آیا دیگر به سراغ موادمخدرنمی رود؟آیا تحملش با این مشکلات جدید جوانه می زند؟!یانه دعواهای خانمان سوز راه می افتد؟؟

والدین محترم بدانیدفرزندتان عزیزاست،پاره ی جگرتان است،شاخ است،قابل قبول،اما نه به قیمتی که افسار حد مرزها را ببرد و پایش را از گلیمش درازترکند.توصیه ام به عنوان یک بیننده از نمای دور به افراد گرفتار به اعتیاد این است،که امر ازدواج شمارا از این مخمسه نجات نمی دهد چه بسا بار مشکلات را افزون می‌کند،خواهشم از پدران و‌مادران صاحب فرزنداعتیادی این است ازدواج مشکل فرزندتان را حل نمی کند بلکه خانواده ای دیگر هم به دغدغه فکری ،روحی روانی می کشد.

توصیه ام به افراد اعتیادی این است شاید در خلوت خودیک فرد بی تاثیردرجامعه باشید که فقیرانه کناردیوارها زانوهایت رابغل گرفتی،اما شخص شما از آن اتمی که هیروشیما و ناکازاکی را ویران کرد خطرناک ترهستی..چیزی همچون ضامن یک نارنجک!بپاخیزی خیلی از جوانها را بیچاره می‌کنی.

حرفم به جوانهای تازه پا به عرصه اجتماع گذاشته این است،قدرت نه گفتن اولین سلاح جنگیتان باشد و فریب کلمه یکبار رانخورید.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.