تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

تخصیص ۸۵۰ میلیارد ریال برای توسعه آب و فاضلاب دهلران

تخصیص ۸۵۰ میلیارد ریال برای توسعه آب و فاضلاب دهلران
ایلام - نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات آب و فاضلاب در این شهرستان مرزی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای بخش موسیان و دشت عباس در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شناسایی نقاط ضعف در تامین آب شرب این روستاها چه در خطوط انتقال و مخازن و شبکه های داخلی بررسی و امسال اعتبارات خوبی برای آب شرب شهری و روستایی و با اولویت نقط روستایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی به اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریالی آب و فاضلاب دهلران در سال جاری اشاره کرد و افزود: تلاش می شود با این اعتبار که در سال های گذشته بی سابقه بوده بخش زیادی از مشکلات آب شرب روستایی و شهر دهلران را که از مطالبات مردم است، بر طرف شود.

علیزاده از افزایش قابل توجه اعتبارات آب و فاضلاب دهلران در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: نقشه راهی ترسیم شده که مشکلات را قبل از فرا رسیدن فصل گرما توسط آب و فاضلاب استان برطرف شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان به مشکلات آب شرب روستاهای بخش های مرکزی، زرین اباد و سراب میمه هم اشاره کرد و یادآور شد: این موارد نیز در این سفر لحاظ و صورتجلسه شده و انتظار داریم آب و فاضلاب استان و شهرستان پیگیری های لازم را انجام تا در موقع مناسب این مشکلات مرتفع و در تابستان مشکلات تامین آب شرب مردم کاهش یابد.

وی در خصوص فرسودگی شبکه های آب شرب روستاها گفت: در پیگیری از طریق وزیر نیرو قرار شد در اعتبارات سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات ملی ردیف هایی با اولویت روستاهای استان های مرزی و مناطق محروم تعریف شود تا این شبکه ها را بهسازی و بازسازی کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم به اقدامات و برنامه های دولت در خصوص تامین آب شرب روستاها پرداخت و اضافه کرد: سال جاری برای شهرها و روستاها اقداماتی پیش بینی شده ضمن اینکه در سال آینده نیز این موضوعات بطور ویژه مد نظر دولت است.

مجید عسگری تاکید کرد: خوشبختانه با کارها و اقداماتی که شده بخشی از مشکلات مرتفع شده ولی هنوز جا برای کار باقی است و بایداین مهم ویژه دنبال شود.

وی به مشکلات آب شرب روستای صمانه هم اشاره و اظهار داشت: این پروژه نیز در دست اقدام و موضوع رفع مشکلات برق برای چاه آب آن نیز در دستور کار است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.