تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

مسابقات “بهار در بهار ” قرآن کریم و نهج‌البلاغه در شرکت گاز استان ایلام برگزار شد

مسابقات “بهار در بهار ” قرآن کریم و نهج‌البلاغه در شرکت گاز استان ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه “بهار در بهار” ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و سومین دوره ویژه فرزندان کارکنان این شرکت در محل نمازخانه شرکت گاز استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه در مجموع ۴۳ نفر در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم قرآن، حفظ عمومی و قرائت ترتیل و تحقیق در این مسابقات شرکت کردند، افزود: ۲۶ نفر از کارکنان، ۸ نفر از همسران کارکنان و ۹ نفر از فرزندان کارکنان در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه ۱۳ نفر شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۸ نفر از کارکنان، ۴ نفر از همسران کارکنان و یک نفر از فرزندان کارکنان در رده های مختلف به رقابت پرداختند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در زمینه مفاهیم قرآنی نیز در مجموع ۲۰ نفر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۶ نفر از کارکنان، ۳ نفر از همسران کارکنان و یک نفر از فرزندان کارکنان در رده‌های مختلف مسابقه شرکت کردند.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: در زمینه حفظ عمومی ۵ نفر از فرزندان کارکنان و در رشته قرائت ترتیل و تحقیق نیز ۵ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان مشارکت داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نفرات برتر در ۵ رشته به مسابقات سراسری شرکت ملّی گاز ایران راه خواهند یافت، گفت: این مسابقات با حضور داوران ممتاز استانی و ناظر اعزامی مسابقات از شرکت ملّی گاز ایران برگزار گردید.

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.