تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۲

معاون استاندار: ظرفیت های ایلام زمینه ساز توسعه و پیشرفت است

معاون استاندار: ظرفیت های ایلام زمینه ساز توسعه و پیشرفت است
ایلام -  معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های بالای استان در بخش های مختلف، گفت: این ظرفیت ها می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان باشد.

 

الیاس فتاحی روز دوشنبه در آیین معارفه استاندار جدید ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: ایلام دارای ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که سالانه بیشترین تعداد زائران عتبات عالیات از این مرز تردد می کنند و از سوی دیگر این مرز محل مبادلات تجاری است.

وی یادآور شد: ایلام همچنین در بخش های مختلف کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه دارای پتانسیل های فراوانی است که می تواند منجر به توسعه استان شود.

وی افزود: مرز مهران در استان ایلام امن ترین و نزدیک ترین مرز به عتبات عالیات است و این می تواند به توسعه استان کمک کند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مردم ایلام در انتخابات اخیر نیز بار دیگر ولایت مداری خود را اثبات کردند و همچون دوره های گذشته جزو استان های برتر از نظر مشارکت سیاسی در انتخابات بودند.

فتاحی تاکید کرد: مردم این استان در انتخابات اخیر با حضور پرشور در پای صندوق های رای ثابت کردند که به اصول انقلاب پایبند هستند.

وی در ادامه با اشاره کنگره سه هزار شهید استان ایلام، گفت: طی این ایام با لطف تمامی دستگاه های اجرایی استان اجلاسیه ها و برنامه های متعددی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شده است که جای قدردانی دارد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

وحیدی در ابتدای ورود به ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر کشور در ادامه سفر خود با حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

این دومین سفر احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به ایلام است، پیش از این وزیر کشور دوم مهرماه به همراه رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات به ایلام سفر کرده بود.

ایلام دارای ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق بوده که سالانه بیشترین تعداد زائران عتبات عالیات از این مرز تردد می کند و از سوی دیگر این مرز زمینه مبادلات تجاری است./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.