تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

استاندار: ظرفیت های ایلام با نگاه به زنجیره ارزش باید شکوفا شود

استاندار: ظرفیت های ایلام با نگاه به زنجیره ارزش باید شکوفا شود
ایلام- استاندار جدید ایلام تاکید کرد: ظرفیت های بالقوه این استان در حوزه های مختلف را باید با نگاه به زنجیره ارزش شکوفا کرد.

 

حسن بهرام نیا روز دوشنبه در آیین معارفه استاندار جدید ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: ظرفیت های ایلام در حوزه های گوناگون بسیار متنوع است و باید همه تلاش کنیم این موهبت های الهی را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

وی افزود: وجود ذخایر عظیم انرژی ، مواد معدنی ، زمین های حاصلخیز کشاورزی و جاذبه های گردشگری ایلام را به استانی توانمند تبدیل کرده که در صورت بهره برداری و برنامه ریزی مناسب می تواند به یکی از قطب های توسعه یافتگی کشور مبدل شود.

استاندار جدید ایلام با اشاره به اینکه فصل رقابت تمام شده و امروز باید همه دست در دست هم برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم، یادآور شد: امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ریاست جمهوری و وزیر کشور را در مسند استانداری ایلام داده و با همراهی و تعامل تمامی نخبگان ، فعالان سیاسی ، ایلات ، طوایف و بزرگان این استان ، ایلام را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.

بهرام نیا با اشاره به سابقه حضور خود در ایلام، تاکید کرد: خوشبختانه شناخت خوبی از ویژگی های این استان دارم و امیدواریم در دوره مسوولیت بتوانم منشا خیر و برکت برای پیشرفت و استفاده بهینه از ظرفیت های استان باشم.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

وحیدی در ابتدای ورود به ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

این دومین سفر احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به ایلام است، پیش از این وزیر کشور دوم مهرماه به همراه رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات به ایلام سفر کرده بود.

«حسن بهرام‌نیا» روز یکشنبه ۳۰ آبان از هیات دولت به عنوان استاندار ایلام رای اعتماد گرفت و امروز با حضور وزیر کشور، این مسوولیت را از محمد نوذری استاندار اسبق ایلام تحویل خواهد گرفت.

پیش از این محمد نوذری از ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ استاندار ایلام بود./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.