تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

دادستان جدید مرکز استان ایلام معرفی شد

دادستان جدید مرکز استان ایلام معرفی شد
ایلام - عبدالوهاب بخشنده روز سه شنبه در آیینی به عنوان دادستان جدید مرکز استان ایلام معرفی و از خدمات افشار خسروی زاد دادستان سابق قدردانی شد.

 

مراسم تکریم و معارفه دادستان مرکز استان ایلام روز سه شنبه به صورت ارتباط تصویری با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین منتظری دادستان کل کشور برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این آیین با اشاره به اولویت‌های‌ دستگاه قضایی در استان مرزی ایلام بیان کرد: دادگستری استان در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه استان، ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، استقرار نظم و احیا حقوق عامه و پیگیری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در کنار مسوولان اجرایی استان خواهد بود.

علی دهقانی دستگاه قضا را مامن مردم دانست و تاکید کرد: مردم و احقاق حقوق عامه در دستگاه قضا دارای ارزش و اعتبار ویژه بوده و هست و تمام تلاش قضات و مجموعه دادگستری برای برقراری نظم و امنیت و آسایش مردم است.

وی تاکید کرد: مردم‌داری، برخورد متناسب با قانون و احقاق حقوق عامه، مبارزه با فساد اولویت‌های دستگاه قضا و قضات شریف در استان مرزی ایلام است.

رییس دادگستری ایلام اضافه کرد: تلاش دادستان‌ها و قضات آن است تا رضایت مردم در روند رسیدگی به پرونده‌ها و حفظ و شان و منزلت مردم در بررسی پرونده‌ها به دقت رعایت شود تا در مجموع ارباب رجوع با رضایت کامل دستگاه قضایی را ترک کنند.

دهقانی گفت: دادستان جدید با نگاه متوازن به وظایف و تکالیف درون و برون سازمانی توجه داشته باشد و آن هدف و تکالیفی که برای این نهاد مهم و تاثیرگذار ترسیم شده است را به بهترین وجه ادامه دهند تا به آن جایگاهی که باید برسیم.

وی تصریح کرد: مدیری که مسئولیت را می پذیرد در قبال مردم مسئول و پاسخگو است، چنانچه ترک وظیفه کند باید پاسخگو باشد و این جز حقوق عامه است و یکی از وظایف دادستان حفظ و احیای حقوق عامه است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.