تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع):

روحانیون تلاش دشمنان برای تشکیک در موضوع مهدویت را خنثی کنند

روحانیون تلاش دشمنان برای تشکیک در موضوع مهدویت را خنثی کنند
.

 

ایلام – رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: دشمنان ارکان اسلام به ویژه مذهب تشیع و مهدویت را نشانه گرفته اند که می طلبد روحانیون در این زمینه روشنگری و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

آیت الله محمدحسن اختری روز سه شنبه در اجلاسیه طلاب و روحانیون کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: روزگاری مسلمانان جرات مقابله با اسراییل را نداشتند اما شهادت سید عباس موسوی و فتحی شقاقی باعث اتحاد و انسجام ملت مبارز فلسطین و لبنان شد.

وی یادآور شد: اما اکنون اسرائیل با آن همه اداوت و ادعا توان مقابله با فلسطین و لبنان را ندارند.

وی ادامه داد: اکنون نیز دشمنان در گروه هایی چون دشمن آشکار چون آمریکا و اسرائیل، نوائب و نواصب نظیر داعش و گروهک های تکفیری و همچنین خطوط انحرافی داخلی در تلاش برای ضربه زدن به جهان اسلام و تشیع هستند که ما باید در برابر این دشمنان مجهز باشیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تاکید کرد: یکی از اهداف دشمنان تخریب مهدویت و ایجاد انحراف در این موضوع مهم است که روحانیون و جامعه شیعه موظف به تقابل جدی با این انحرافات و مدعیان دروغین هستند.

آیت‌الله اختری افزود: مردم استان ایلام همواره ثابت کردند در مسیر ولایت هستند و در جنگ تحمیلی نیز با وجود سختی فراوان با رهبری های آیت الله حیدری ایلامی ایستادگی کردند و حماسه آفرین شدند.

مدیرکل اسبق سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی هم گفت: علما و روحانیون نقشی موثر برای تقابل با گروهک های معاند داشتند.

حجت‌الاسلام تفویضی افزود: زمان دفاع مقدس گروهک های مجاهدین خلق و کومله سعی در جلب و جذب افراد به سمت خود داشتند اما نیروهای حزب اللهی و متعهد مانع به نتیجه رسیدن هدف این افراد بودند.

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس رزمندگان از جان و مال خود گذشتند و دنیا برای آنها هیچ ارزشی نداشت اما اکنون دنیاگرایی و حب مال همه را گرفتار خود کرده است که باید با تاسی از شهدا و ایثارگران سبک زندگی ها را تغییر دهیم تا به تعالی و رشد برسیم.

به گزارش ایرنا، اجلاسیه طلاب و روحانیون با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار جدید، فرماندهان نظامی  و انتظامی، مسوولان دستگاه های اجرایی، تعدادی از خانواده های شهدا و جمعی از روحانیون در محل برگزاری برنامه های کنگره واقع در بوستان جنگلی چغاسبز برگزار شد.

مداحی، تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام توسط روحانبون، اجرای قسمتی از نمایش رقص پرچم با موضوع آیت الله حیدری ایلامی و عملیات میمک، اهدای پرچم حرم حضرت رقیه(س) به اجلاسیه، تقدیر از خانواده شهدای روحانی، قرائت دلنوشته توسط یکی از فرزندان شهید روحانی، قرائت پیام آیت الله نوری همدانی و ایت الله عارفی رییس حوزه های علمیه از دیگر برنامه های این اجلاسیه بود.

پیش از این اجلاسیه های ورزشکاران، ایلات و عشایر، زنان و کودکان، دانشجویان و اساتید، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شده است‌.

کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام از چهارم تا ۱۱ آذر ماه در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی شهر ایلام واقع بوستان جنگلی چغاسبز  برگزار می شود.

شب ها نیز سینمایش رقص پرچم در ۲۰ پرده با موضوع دفاع مقدس استان ایلام به روی صحنه می رود./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.