تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

برگزاری کلاسهای مربیگری فوتبال درجه B آسیا در ایلام

برگزاری کلاسهای مربیگری فوتبال درجه B آسیا در ایلام
نگاه اقتصاد - علی شائی؛  مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری کلاس‌های مربی‌گری فوتبال درجه B آسیا در این ایلام خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ؛مظفر علی شائی در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل ، با بیان اینکه هیئت فوتبال اقدام به برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا کرده ، اظهار داشت: این دوره با ظرفیت کامل ۲۴ نفر از نقاط مختلف کشور در شهر ایلام به مدت ۲۰ روز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن جلسات هیات فوتبال واقع در مجموعه ورزشی تختی شهر ایلام در حال برگزاری است.

وی با بیان این که تدریس این دوره را  مدرسینAFC آقایان جهان جمال سیرت و مصطفی نوبهاری بر عهده دارند، ادامه داد: دوره مربیگری درجه B آسیا فقط در مراکز استان برگزار می‌شود و ما امیدواریم که کلاس های بعدی را  در شهرستانهای تابعه استان برگزار کنیم.

علی شائی در ادامه هدف از برگزاری این دوره را افزایش دانش فنی مربیان رشته فوتبال بیان کرد و متذکر شد: در پایان این دوره به نفراتی که در آزمون نهایی امتیاز لازم را کسب کنند، مدرک مربیگری فوتبال درجه B آسیا اعطا می‌شود.

مدیر ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برگزاری دوره‌های مربیگری در پیشرفت فوتبال مربیان به ویژه مربیان جوان که تاره وارد دنیای مربیگری شده‌اند، بسیار موثر است.

وی در پایان با بیان این که   استان ایلام از پتانسیل بالایی در زمینه ورزش برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزشکاران این استان که همواره در مسابقات مختلف جهانی، و بین المللی درخشیده‌اند، بتوانند با حمایت و تلاش این قهرمانی ها را تداوم ببخشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.