تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

صدور هشدار سطح نارنجی برای وضعیت جوی ایلام

صدور هشدار سطح نارنجی برای وضعیت جوی ایلام
ایلام - مدیرکل بحران استانداری ایلام از صدور هشدار سطح نارنجی وضعیت جوی برای استان به ویژه مناطق جنوب شرقی خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه بارش زا از ظهر یکشنبه ۱۲ دیماه وارد استان می شود و تا اواخر وقت روز دوشنبه ۱۳ دیماه تداوم دارد.

 

آیت قیصربیگی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما، از صدور هشدار سطحی نارنجی شرایط جوی  به ویژه مناطق جنوب شرقی استان خبر داد و گفت: این سامانه مخاطرات احتمالی همچون رعد و برق، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، بارش برف در ارتفاعات سردسیر را در پی خواهد شد.

وی از اعلام آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران استان به دستور استاندار ایلام نیز خبر داد و افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران استان در راستا ضمن آماده باش کامل، اطلاع رسانی به موقع به ذینفعان و اتخاذ تمهیدات و ملاحظات لازم را در دستور کار قرار دهند.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام در خصوص صعود کوهنوردان به ارتفاعات و عدم اتراق گردشگران و عشایر در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل‌ها در این شرایط نیز  هشدار شد.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به همراه آب منطقه‌ای، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در داخل و خارج شهرها و روستاها نسبت به پاکسازی و بازنمودن جداول، آبراه‌ها، دهانه پل‌ها اقدام کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.