تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

استاندار ایلام: خدمت جهادگونه، تحقق شعار دولت سیزدهم است

استاندار ایلام: خدمت جهادگونه، تحقق شعار دولت سیزدهم است
ایلام - استاندار ایلام تحقق شعار دولت سیزدهم را خدمت جهادگونه و صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: برای انجام این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

حسن بهرام نیا روز جمعه در دیدار با تعدادی از نیروهای انقلابی استان ایلام با بیان این که بنده به تنهایی به استان آمده ام، افزود: برای کار آمده ام و هیچ دغدغه ای به جز خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی ، تورم ، آسیب های اجتماعی و بیکاری در استان ندارم و برای ایجاد تغییرات مثبت و بهبود وضعیت زندگی مردم که شعار دولت است نیاز به روحیه جهادی داریم.

وی اظهار داشت: روز گذشته مردم ایلام بلوغ سیاسی خود را در نهم دی ماه و روز بصیرت به نمایش گذاشتند و همچون حرکت مردم در سراسر کشور حمایت خود را از ولایت اعلام کردند .

وی با اشاره به موضوعاتی که همه دوستان بر روی آن تأکید داشتند که بیشتر در بحث روند انتقال مدیریت بود، تأکید کرد: بنده حدود یک ماه است در خدمت دوستان در استان هستم و در مقام مقایسه با بسیاری از استان ها سرعت عمل ما بسیار مطلوب بوده است و با استفاده از ظرفیت مردم و همکاری آنان در راستای تغییرات مدیریتی اقدام کردیم ، به طور مثال ما ظرف یک روز سه فرماندار را معارفه کردیم.

استاندار ایلام رفتار و روحیه جهادی را سرلوحه کار دولت دانست و بیان داشت: کار جهادی یعنی زود آمدن و دیر رفتن و اعتقاد ما بر این است که تیم همراه ما باید چنین نگاه و روحیه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: تلاش ما جبران عقب ماندگی هاست ، با صراحت و در حضور همه رسانه ها اعلام کرده که بنده تنها آمده ام و به تنهایی هم از ایلام خواهم رفت و اعتقاد دارم که هنر این است که با استفاده از ظرفیت های بومی استان که سرمایه اجتماعی آن هستند مشکلات را برطرف کنیم و ما هیچ منافع قومی ، قبیله ای و طایفه ای نداریم و با این نگاه کار نخواهیم کرد و براساس شایستگی ، توانمندی و داشتن روحیه جهادی بهترین ها را انتخاب کنیم.

استاندار ایلام با تأکید بر این که استان ایلام از نظر نیروی انسانی توانمند، اما ظرفیت ها و چارت های سازمانی محدود است، افرود: ما در مقابل موج عظیمی از نیروی انسانی با روحیه جهادی ، متفکر و نخبه قرار گرفته ایم که باید این ظرفیت های سرریز را مدیریت کنیم و از این ظرفیت ها باید در قالب شوراهای مشورتی و دیگر عناوین استفاده کنیم.

وی از همه دغدغه مندان، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات ، افراد متفکر و جوانان فعال خواست تا در خصوص معضلات و آسیب های اجتماعی به ما راهکار ارائه دهند.

استاندار ایلام اضافه کرد: ما در خصوص آمارهای آسیب های اجتماعی همچون خودکشی ، طلاق مشکل داریم که در این حوزه باید دوستان همکاری کنند و به دنبال کاهش آسیب ها باشیم.

دکتر بهرام نیا تصریح کرد: اگر می خواهیم استان را نجات دهیم به این معنی که آمار آسیب های اجتماعی ، بزهکاری ها و بیکاری کم شود لازمه آن توجه به اقتصاد است و این هم با نگاه به اعتبارات دولتی تحولی ایجاد نمی شود و تحول در سایه حضور بخش خصوصی در استان است.

بهرام نیا با اشاره به ظرفیت های بالقوه ی استان از جمله حوزه انرژی که ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی کشور ،قطب های تولید گوشت سفید و قرمز، حوزه گردشگری ، معادن و بحث اربعین و بازارچه ها و مرزها با ظرفیت های بالا گفت: برای فعال کردن این ظرفیت ها نیاز داریم سرمایه گذاران در این استان حضور یابند و ورود این سرمایه گذاران با همراهی و همدلی و وحدت همه ی عزیزان به ویژه دوستان نخبه امکان پذیر است چرا که برخی سرمایه گذاران که در استان حضور می یابند با وجود مشکلات و برخوردها و برورکراسی اداری از استان فراری می شود که انتظار داریم دوستان نخبه در این زمینه تسهیل گری و فرهنگ سازی کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: بنده هیچ دغدغه ای جز خدمت به مردم،  بهبود معیشت، نظارت بر بازار و توسعه و اشتغال استان ندارم و انتظار دارم که دوستان و یاران ما را همراهی و وحدت را حفظ کنند. همه دوستانی که کمک کردند که دولت مستقر شود، انتظار داریم که با ارائه رهنمودها و ارشادات ما را در این زمینه یاری کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.