تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

فتنه ۸۸ با هوشیاری مردم ناکام ماند/فتنه ۸۸ اختلاف دو جناح سیاسی نبود

فتنه ۸۸ با هوشیاری مردم ناکام ماند/فتنه ۸۸ اختلاف دو جناح سیاسی نبود
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، فتنه سال ۸۸ را دعوا و اختلاف سیاسی بر سر انتخابات ریاست جمهوری ندانست و گفت: فتنه سال ۸۸ با هوشیاری مردم ناکام ماند.

 

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به سالگرد حماسه ۹ دی تصریح کرد: ریشه اصلی فتنه سال ۸۸ به خارج از کشور بر می گردد، به این معنا که دستور از خارج و اجرا در داخل کشور صورت گرفت.

وی با بیان اینکه عوامل داخلی که به دلیل کسب مقام دنیوی بسیاری از ارزش های انقلاب را زیر پا گذاشتند، اظهار کرد: افرادی که در اثر تایید برخی نهاد ها وارد عرصه انتخابات شده بودند، بعدا نظر همان نهاد ها را زیر پا گذاشتند و جای تاسف دارد که برخی از آنها کماکان بر اعتقاد خود هستند و تا کنون از مردم عذرخواهی نکرده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: مردم وقتی که فتنه گری ها و خسارت های وارده به کشور را دیدند، به صورت خود جوش در ۹ دی سال ۸۸ وارد عرصه شدند، جان فشانی های مردم در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی، اطاعت از امام و رهبری و واقعه ۹ دی مثال زدنی است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه مردم به صورت خودجوش در تهران و برخی شهر های کشور واقعه ۹ دی را رقم زدند، گفت: مردم با شعار های خود به طور کلی فتنه را ریشه کن و عوامل آن را رسوا کردند، بنده در روز ۹ دی ۸۸ در میدان انقلاب حضور داشتم و شاهد این صحنه بودم که مردم هر یک کاغذی در دست دارند که محتوایی هایی حاوی محاکمه فتنه گران در آن نوشته شده بود.

سجادی با تصریح به اینکه مردم در پیروی از امام (ره) برای پیروزی انقلاب و حفظ و تدام راه آن چیزی کم نگذاشتند، تاکید کرد: مردم در ۹ دی دیدند که برخی از خواص سکوت کردند و بعضا هم با فتنه گران همراهی هایی دارند، از این جهت بود که مردم حزب اللهی و پیروان انقلاب وارد صحنه شدند و بار دیگر تبعیت خود از رهبری انقلاب را نشان دادند و آن حماسه به یاد ماندنی را رقم زدند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که تنوع سلایق سیاسی در حماسه ۹ دی حاکی از چیست، تصریح کرد: انقلاب و رهبری آن ریشه در جان و ایمان مردم دارد و مردم با حضور خود اثبات کردند این فداکاری یک باره نیست بلکه مدام وجود دارد، مردم در حماسه ۹ دی انقلاب را بیمه کردند و خون تازه ای در رگ های انقلاب جاری شد.

سجادی ادامه داد: در خلق حماسه ۹ دی سال ۸۸ همه اقشار جامعه اعم از کارگر و کامند مشارکت کردند و حتی کسانی که فریب فتنه را خورده بودند با حضور در خیابان ها اعلام برائت کردند، اما جای تاسف دارد که فتنه گران با وجود اثبات اشتباهشان از مردم و رهبری نظام عذرخواهی نکردند و همچنان بر همان افکار پوسیده و توهم خود باقی هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان کرد : فتنه سال ۸۸ به هیچوجه دعوای سیاسی و اختلاف بین دو جناح سیاسی بر سر انتخابات ریاست جمهوری نبود، بلکه فتنه‌گران قصد داشتند نظام اسلامی را به مسلخ ببرند که با هوشیاری مردم ناکام ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.