تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

استاندار: ۳.۵ درصد از افزایش بودجه ایلام از محل بهره وری است

استاندار: ۳.۵ درصد از افزایش بودجه ایلام از محل بهره وری است
ایلام - استاندار ایلام گفت: از مجموع ۹.۶ درصد رشد بودجه ای سال آینده ایلام حدود ۳.۵ درصد مربوط به بهره وری دستگاه های اجرایی استان است.

 

حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در نشست کمیته بهره وری استان اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه بهره وری در تمامی بخش ها باید عملکرد مثبت و رضایت بخشی داشته باشند چرا که یک سوم رشد بودجه سال آینده این استان مربوط به بهره وری است.

وی افزود: برای تحقق سهم ۳.۵ درصد بهره وری استان، عملکرد تمامی مدیران بصورت دقیق مورد پایش و بررسی قرار می گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: بهره‌وری در واقع دستیابی به خدمات و تولید به بهترین نوع ممکن بدون تغییر در کیفت آن است که در راستا همه ادارات استان و شهرستان بهره وری سهیم هستند.

بهرام نیا بیان داشت: درآمد و هزینه در راستای بهره وری در نظر گرفته شده و هر قدر بهره وری ما بیشتر باشد می توانیم گامی های مثبت و بلندی برای توسعه استان برداریم و ایلام را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

وی لازمه تحقق رقم بهره وری تعیین شده استان را تعلق خاطر و دلباختگی نیروی انسانی هر مجموعه به کار و فعالیت عنوان کرد و گفت: نخستین مولفه ای که در تحقق بهره وری موثر واقع می شود، نیروهای انسانی کارآمد، توانمند و با انگیزه است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار برگزاری دوره آموزشی مرتبط به بهره وری برای مدیران دستگاه های اجرایی استان شد و گفت: این دوره برای تحقق رشد بهره وری استان در آینده نزدیک برگزار شود.

بهرام نیا تاکید کرد: برای ارتقا درصد بهره وری لازم است محیط کار نیروی انسانی با کمترین هزینه به بهترین فضا برای خدمات دهی به ارباب رجوع تبدیل شود که انجام این مهم نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.

وی همچنین خواستار توجه به آموزش برای تحقق رقم بهره وری تعیین شده استان شد و افزود: طی نشست آتی اعضای کمیته بهره وری استان، بطور کامل و شفاف گزارش خود را در خصوص بهره وری دستگاه تحت مدیریت خود ارایه دهند./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.