تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

معاون استاندار ایلام:

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی مهم ترین اولویت دولت است

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی مهم ترین اولویت دولت است
ایلام - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: مهم ترین اولویت دولت حمایت کامل از سرمایه گذاری بخش خصوصی و فعالیت های اقتصادی مردم است.

 

ناصر نجفی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از بزرگان و فعالان اقتصادی شهرستان چوار با تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: تلاش برای ایجاد بستر مناسب به منظور سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی مردم در مناطق اولویت کاری دولت در تمامی برنامه برنامه هاست.

وی با تأکید بر اینکه باید فعالیت های اقتصادی جای خود را به کار اداری دهد، یادآور شد: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و مردمی می تواند با کمک به دولت استان را به سمت توسعه حرکت دهد.

معاون استاندار ایلام به ظرفیت های بالای اقتصادی و تولیدی چوار اشاره و تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت ها به ویژه صنایع پایین دستی پتروشیمی و گاز با کمک خود مردم چوار و حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان میسر خواهد شد و می تواند رونق اقتصادی بالایی را در این منطقه ایجاد کند.

در این نشست بزرگان شهرستان چوار با تشکر از اعتماد استاندار ایلام به آقای نجفی به عنوان معاون توسعه بر استقرار دستگاه های دولتی و توجه به بحث اشتغال و ازدواج جوانان در شهرستان چوار و حمایت از دولت تأکید کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.