تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

استاندار ایلام: ملاک ارزیابی مدیران موفقیت در جذب سرمایه گذار است

استاندار ایلام: ملاک ارزیابی مدیران موفقیت در جذب سرمایه گذار است
ایلام - استاندار ایلام گفت با اشاره به اینکه حوزه اقتصادی استان نیازمند اصلاحات ساختاری است، گفت: ملاک ارزیابی مدیران موفقیت در جذب سرمایه گذار است.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست سرمایه گذاری استان اظهار داشت: حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری و بازنگری در مفاهیمی است که روند سرمایه گذاری را تسریع و پیش زمینه را برای توسعه استان فراهم کند.

وی افزود: بهبود وضعیت اقتصادی به عنوان هماهنگ کننده سایر مولفه ها بر دیگر حوزه های امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اولویت دارد.

استاندار ایلام یادآور شد: نگاه امروز فرمانداران باید اقتصادی باشد، زیرا اقتصاد علاوه بر رونق تولید و ایجاد اشتغال، رفاه و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.

بهرام نیا تاکید کرد: از مدیرانی که با نگاه اقتصادی به مسائل مختلف در حوزه سرمایه گذاری خوب عمل کنند، حمایت می کنیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان فراهم شده و ملاک ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران استان، میزان تلاش آنها برای جذب سرمایه گذاران خواهد بود.

وی، اقتصاد را تنظیم کننده سایر مسائل استان برشمرد و افزود: امروز ملاک کار و تلاش مسوولان در دولت و حاکمیت برنامه ریزی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، اگر برای مسائل اقتصادی برنامه داشته باشیم، بهبود مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در پی خواهد داشت.

بهرام نیا با بیان اینکه مشارکت مردم در تولید، توسعه و رفع معضل بیکاری بسیار مهم و اثرگذار است گفت: با توجه به موقعیت و ظرفیت های ویژه ایلام برای سرمایه گذاری، گنجینه های نهفته این دیار باید بالفعل شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست مصوب شد ۱۰۰ مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان تولید شود.

بررسی سه طرح سرمایه گذاری از دیگر دستور کار این جلسه بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.