تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

مدیرکل راهداری: ۱۲۵ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های ایلام پخش شد

مدیرکل راهداری: ۱۲۵ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های ایلام پخش شد
ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۱۲۵ تن مخلوط ماسه و نمک شامگاه گذشته با تلاش عوامل راهداری در جاده‌های این استان پخش شده است.

 

نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی استان باز هستند، افزود: با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی طی شامگاه گذشته، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها در جریان است.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۲۵ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان توسط عوامل راهداری برف روبی شده است، افزود: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با ۲۰۰ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل حاده ای ایلام تاکید کرد: ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۴ راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

دلخواه تاکید کرد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

دلخواه تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.