تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

درخشان:

یک برد تاریخی به دست آمد/ بازی‌های تدارکاتی مناسب باید در دستور کار باشد

یک برد تاریخی به دست آمد/ بازی‌های تدارکاتی مناسب باید در دستور کار باشد
تهران- ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان کشورمان یک صعود تاریخی را رقم زدند و با این بازیکنان می توانیم در جام جهانی بازی های به مراتب بهتری را به نمایش بگذاریم.

 

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ما، افزود: سطح بازی تیم ملی فوتبال ایران به واسطه بازیکنانی که در اختیار داریم بالا رفته و جا دارد با نگاهی متفاوت راهی جام جهانی قطر شویم.

وی ادامه داد: باید به این مساله اشراف داشته باشیم که بازیکنان خوبی را در اختیار داریم،‌ ما صعود به جام جهانی را تجربه کرده ایم و اکنون باید با نگاهی متفاوت راهی این مسابقات شویم تا بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: باید تیم ملی برای حضور در جام جهانی تقویت شود،‌ در جام جهانی ما شاهد حضور بهترین های جهان هستیم و باید تا زمان باقی مانده دیدارهای تدارکاتی مناسبی را برای این تیم تدارک دید تا با آمادگی کامل راهی قطر شوند.

وی ادامه داد: این تیم می تواند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد به شرط آنکه تا فرصت داریم در صدد حمایت و تقویت از ملی پوشان کشورمان باشیم.

درخشان گفت: نباید با حداقل داشته هایمان به جام جهانی برویم،‌ می توانیم از فرصت های به دست آمده برای اعتلای فوتبال ایران بهره ببریم و جا دارد با نگاهی حرفه ای برای فوتبال ملی ایران تصمیم گیری شود.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند. تیم ملی فوتبال ایران پیش از این در جام‌جهانی دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حضور داشت.

دیدار بعدی تیم کشورمان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات و در ورزشگاه آزادی خواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.