تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

استاندار ایلام: انتقاد سازنده چراغ راه برای رسیدن به اهداف است

استاندار ایلام: انتقاد سازنده چراغ راه برای رسیدن به اهداف است
ایلام- استاندار ایلام گفت: ۳۴ سال است که در حال فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی هستم و همه‌ فراز و فرودها را دیده‌ام و انتقادات و تشویق ها در وجود بنده هیچ تأثیری نگذاشته اما به نقد و نظرها همواره به عنوان چراغ راه برای رسیدن به اهداف نگاه کرده‌ام.

 

حسن بهرام‌نیا شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بسیار خوشحالم که آخرین مکان خدمتی‌ام در جایگاهی است که قبله‌گاه همه‌ دلدادگان نظام و انقلاب و ائمه است، اضافه کرد: توفیق خدمت در پایتخت خادمان اربعین حسینی(ع) را موهبت الهی می‌دانم.

وی با اشاره به گذشت ۲ ماه از طول دوره خدمتی خود در سمت نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در جلسه رسمی شورای اداری استان اعلام کردم تنها آمده و کسی را با خود نیاورده‌ام و هدف از این حرکت استفاده تمام قد از نیروی انسانی پرتوان در این دیار است.

استاندار ایلام تاکید کرد: بنده سعادت خدمتگزاری مردم در مجلس شورای اسلامی را داشته‌ و در وزارت کشور مدتی خادم مردم استان بعنوان معاون سیاسی بوده‌ام و سابقه‌ کار در وزارت نفت نیز دارم و تلاش می‌کنم با استفاده از این تجربیات و با کمک ایلامیان در راستای توسعه این دیار گام‌های مثبت و خوبی برداریم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه کار و عملکرد خود را در یک ویترین شیشه‌ای گذاشته‌ام و هیچ وابستگی به کسی نداشته و چیز پنهانی از مردم و رسانه‌ها ندارم، یادآور شد: وامدار کسی نیستم اما از روز اول دست نیاز خود را به طرف تمامی اقشار مختلف مردم، نخبگان، مصلحان، بزرگان، ائمه‌ جمعه و جماعات و افراد ذینفوذ و اصحاب رسانه دراز کرده و درخواست کمک کرده‌ام تا در امور پیش‌رو از نقد و نظرها و پیشنهادات آنها استفاده کنم.

وی اضافه کرد: تا اینجای کار ادعای بی‌نقص بودن کارها و انتصابات را ندارم اما در این روند بنای کار بر شایسته‌سالاری و نیت خیر صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هیچ کاری به سرانجام نمی‌رسد جز با تعامل، مشورت و هم‌فکری، اظهار داشت: بنده در راستای امور استان و استفاده از خرد جمعی با همه‌ فعالان سیاسی، ائمه‌ جمعه، نخبگان و افراد مختلف دیدارهای متعددی داشته و مشورت گرفته‌ام اما در نهایت آنچه را که به خیر و صلاح مردم استان دیده‌ام، اجرا کرده‌ام.

بهرام‌نیا انتصابات و انتخاب مدیران را از کارهای سخت طی ۲ ماه گذشته عنوان کرد و گفت: در انتصابات لازم است به ظرفیت‌ها و محدودیت‌های موجود و همچنین نسبت به همخوانی پست‌ها، متقاضیان و نیروی انسانی توجه داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: به هر حال وقتی دولت و گفتمانی تغییر یافته، لازم است در مسیر رای و نظر مردم و برنامه‌های آن دولت مدیران نیز تغییر کنند.

استاندار ایلام با اشاره به انتصاب مدیر روابط عمومی استانداری ایلام، گفت: بنده با توجه به اینکه هیج منافعی در استان ندارم در انتخاب‌ها و انتصابات از جمله روابط عمومی به شایستگی و توانمندی افراد توجه داشته‌ام.

بهرام‌نیا تاکید کرد: همواره از نقد دلسوزانه رسانه‌ها استقبال می‌کنم و رسانه‌ها مشاوران امین من هستند اما باید مواظب بود که در این شرایط به بهانه نقد، عملکرد و دستاوردهای نظام را زیر سئوال نبریم.

استاندار ایلام افزود: به طور مثال در بحث سیل مورموری و بارش برف و یخبندان اقدامات بسیار خوبی با همدلی و همراهی مردم و مسئولان و رسانه‌ها شکل گرفت که البته لازم است این زحمات در کنار برخی نواقص دیده شود.

بهرام‌نیا با اشاره به رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه یادآور شد: من دست آنانی که به رسالت قلم ایمان و در این مسیر گام برمی‌دارند، می‌بوسم، ولی معدود افرادی که بجای پرداختن به متن به حاشیه می‌پردازند باید با وجدان خود و خدای خود کنار بیایند.

وی تاکید کرد: با این حال و با وجود مشغله‌های فراوان تاکنون در این مدت زمان کوتاه در راستای پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم با چهار وزیر و تعدادی از مسئولان ارشد دولت دیدار داشته‌ام که دستاوردهای بسیار خوبی برای استان در بر داشته است.

وی افزود: از جمله این مساعدت‌ها می توان به دستور ساماندهی راه‌های استان از وزیر راه و شهرسازی، تسریع در روند اجرایی منطقه آزاد تجاری مهران از مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد و پرداخت کامل خسارت سیل مورموری از رئیس بنیاد مستضعفان کشور اشاره داشت.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از همکاری و پای کار بودن اصحاب رسانه خواستار حرکت در مسیر وحدت و همدلی برای ایجاد هم‌افزایی در امور پیش‌روی استان شد و گفت: در این شرایط سخت همه باید در راستای امیدآفرینی و ایجاد آرامش حرکت و با تلاش و خدمت صادقانه اعتماد آسیب‌دیده مردم را ترمیم کنیم.

بهرام‌نیا فضای وحدت و همدلی در استان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: امروز همه مسئولان نظام در استان، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سپاه و بسیج، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های نظارتی و قضایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، آحاد و توده‌های مختلف مردم، دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه همه با هم در جهت توسعه استان همدل، همراه و هم‌قسم شده‌اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.