تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به مناسبت دهه فجر:

طرح گازرسانی به ۱۶ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی در ایلام افتتاح می شود

طرح گازرسانی به ۱۶ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی در ایلام افتتاح می شود
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به ۱۶ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان ایلام بمناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس اللهی افزود: این روستاها شامل ۵ روستا در دهلران، یک روستا در ملکشاهی، ۳ روستا در چرداول ، ۳ روستا در سیروان ، ۳ روستا در هلیلان و یک روستا در ایوان می باشند.

وی از افتتاح ۱۰۹ واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان ایلام خبر داد و اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستا و واحد های صنعتی ۳۰۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این روستاها شامل میوانه ایوان، گراب، دره باریک و بالا دشته هلیلان ،سرابکلان ، فاطمیه و قلعه وزیر سیروان ، چم بور فرخینوند، هرقروش و باریکه چرداول ، انجیر ملکشاهی، علی آباد بزرگ و کوچک ، گوراب بالا و پایین، فرخ آباد دهلران هستند که تاکنون مختلف و صعب العبور بودن و بالابودن هزینه گازرسانی، گازدار نشده بودند.

شمس اللهی با بیان اینکه ۳۹ روستا در اقصی نقاط استان در این ایام کلنگ زنی می شوند، خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۸۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به کلنگ زنی ۳۹ روستاهای استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک روستا در مهران، ۲ روستای چرداول ، ۸ روستای دهلران ، ۳ روستای ملکشاهی، یک روستای آبدانان، ۲ روستای دره شهر  و ۲۲ روستای دهستان زردلان از توابع شهرستان هلیلان می باشند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.